Új legendás páncél és erőpáncél tulajdonságok:
Four-Star ★★★★Legendary Gear - el együtt érkezik majd.
Sokan már nagyon vártátok a legendary power armorokat, de nem hiszem, hogy mindenki arra számított, hogy majd otthon dobja össze magának... Nos igen, kicsit megnehezedik így a dolog és időbe telik, mire az áhított tulajdonságot legyártod magadnak, de most aztán lehet ezerrel farmolni, hogy minél több legendary modult vegyél a gyártáshoz. Egyenlőre nem tudom, a pontos adatokat hány darab modul szükséges a gyártáshoz, hogy mennyire lesz véletlenszerű a tulajdonság. Amint biztos infóm lesz, pótolom.
Sokan már nagyon vártátok a legendary power armorokat, de nem hiszem, hogy mindenki arra számított, hogy majd otthon dobja össze magának... Nos igen, kicsit megnehezedik így a dolog és időbe telik, mire az áhított tulajdonságot legyártod magadnak, de most aztán lehet ezerrel farmolni, hogy minél több legendary modult vegyél a gyártáshoz. Egyenlőre nem tudom, a pontos adatokat hány darab modul szükséges a gyártáshoz, hogy mennyire lesz véletlenszerű a tulajdonság. Amint biztos infóm lesz, pótolom.
(van amin még dolgoznak a fejlesztők. Vagy nincs kész, illetve módosítás szükséges. A változásokat javítom majd a posztban.)
1-csillagos
Aristocrat's- Arisztokrata: Az energia- és kárellenállások növekednek a Caps növekedésével. Maximálisan +20 minden ellenállásnál 29 000 Caps-nál. Power Armor: Legfeljebb +35 minden ellenállásnál 29 000 Caps-nál.
Heavyweight - Nehézsúly: MÉG FEJLESZTÉS ALATT, és jelenleg nem működik. Power Armor: Max. +35 minden ellenállásnál 350 súlynál?.
Overeater's - "Jóllakott": + 6% -kal növeli a kárcsökkentést teli pocaknál.
2-csillagos
Glutton’s - Falánk: Az éhség és szomjúság 10% -kal lassabban növekszik. Ez a hatás legfeljebb + 50% -ig halmozódik.
Fireproof - Tűzbiztos: +25 tűzállóság
Warming - Felmelegedés: + 25 cryo (fagyás)-ellenállás
Warming - Hardy: 10% -kal kevesebb sebzést okozhat a robbanás
3-csillagos
Doctor’s - Orvos: A Stimpak, a RadAway és a Rad-X 5% -kal hatékonyabb.
Burning - Égés: 5% esély 100 tűz sebzésére a közelharci támadásnál.
Electrified - Elektromos: 5% esély 100 energiakárosításra a közelharci támadásnál.
Frozen - Fagyott: 5% esély 100 Cryo sebzésre a közelharci támadásnál.
Toxic - Mérgező: 5% esély 100 méregkárosodás elérésére a közelharci támadásnál.
Dissipating - Szétszóródás: Lassan regenerálja a sugárzást, ha ép nem harcolsz.