Ugrás a fő tartalomra

Allyk összes

 Amit fontos tudni, hogy egyszerre csak egy aktív társ lehet a bázisunkon.
Viszont amikor csak szeretnénk cserélgethetjük őket. Ezt az építés menüben tudjuk megtenni, ha a társunkhoz tartozó építményt lebontjuk és egy másik társ holmiját építjük meg. Ekkor a régi társ eltűnik, és megjelenik az új. Ha vissza akarjuk cserélni a régire akkor sincs gond, nem kell újra megkeresnünk a karaktert, csak megépíteni a saját cuccát a táborba. 


Egy kis plusz infó:

Beckett: 
Amikor a Rusty Pick környékén bolyongunk, akkor kapjuk meg a küldetést, hogy keressük meg őt. Ő az egyik aki saját küldetés szálat kapott. Érdekes figura. Ha megengedjük, hogy a táborunkban húzza meg magát, akkor megépíthetjük neki a kocsmáros bódéját, amivel kezdetét veszi a küldetés sorozat.

Commander Daguerre: Sofia
Az Abandoned Bunker környékén kapunk egy vész jelzést, ami elvezet az asztronauta hölgyhöz. Neki is saját küldetés szála van, amit úgy indíthatunk el, hogy megépítjük a konzolt a táborunkban. Legalább 30-as szintű karakterünknek kell, hogy legyen, korábban nem találkozunk vele

Raider Punk:
A fosztogatók bázisán találjuk meg, a Crater Core nevű helyen. Neki egy rádió állomást kell építeni a táborunkban ha szeretnénk társnak. Külön küldetés szálat nem kapott. Felfogadásához 50-es szint, 5-ös érzékelés, vagy 8-as szerencse szükséges. Ha a Raider reputáció elég magas (Cooperative) akkor is elcsábíthatjuk a táborunkba.

Grams (Settler Forager):
Őt a Foundation nevű helyen a Settler-ek frakciójánál találjuk meg. Saját küldetés sorozatot nem kapott, de mókás figura, főleg amikor azzal fogad a táborunkban, hogy húzzuk meg az ujját. Naponta ad egy küldetést. Táborunkban a székét kell megépítenünk.

Settler Wanderer:
Őt megtalálni kemény dió, mivel nincs olyan hely a térképen ahol mindig rálelhetünk. Azonban van néhány helyszín ahol előszeretettl tanyázik.
Ezek a következők:
-Dolly Sods Lookout
-East Mountain Lookout
-Slocum's Joe-tól picit délre az út menti háznál
-Tyler County Dirt Track melleti fészer környékén
-Clancy Manor és The Crosshair között félúton

Yasmin Chowdhury:
Chef- séf
Fekete hajú, barna szemű hölgy aki Grillmaster's outfit-ben fog segíteni Neked.
Fegyvere egy automatic pipe pisztoly, de 15% esélye van, hogy támadásnál lesz nála molotov vagy gránát, mert bázisod Ő is védeni fogja a támadóktól. 
   Vándorló szakácsnő, aki megszállottan gyűjti az étel recepteket. Bázisokon szokott recepteket csereberélni. Pezsgő személyiségű, képtelen nyugton maradni. Az egyszerű ételek a specialitása, nem törekszik Michlen csillagos fogásokra, a lényeg, hogy szinte mindig ehető étel legyen. Természetesen kempeden is főzőcskézni fog. 😀 
   Főzés iránti szeretete nagymamájának köszönhető, aki engedte Yasminnak, hogy nővére születésnapjára segítsen meglepetés süteményt készíteni. Ezek után nem volt megállás. Yasmin beleszeretett a konyha művészetébe. Szülei nehezen, de elfogadták, hogy ez nem csak egy fellángolás nála. Philadelphiában született és járt iskolába. Nagy vágya volt, hogy saját éttermet nyisson, de a nagy háború sajnos közbe szólt. ( a 2 perces atom háborúról ITT  olvashatsz) A háború után úgy gondolta, főzőiskolát nyit, hogy a túlélőknek és a következő generációnak átadja a főzés tudományát.  Egy túlélő csoporthoz csatlakozott a Poconos hegységben. Egy elhagyatott üdülőhely helyén 15 év alatt építettek fel új kis városkát a csoport tagjai. Portyázok egy bandája sajnos elpusztította a városkát. Sokakat megöltek, a túlélők elmenekültek, ki merre tudott. Útja közben sok emberrel találkozott, többek között  össze akadt Delbert Winters-sel, az ő elbeszélései, ötleteinek köszönhetően vette útját Yasmin Appalachia felé. (Delbert, Flatwood plébánosa volt. Szemtanúja volt, hogy egy pár fős kis csoport egy kuka mögött guggolva nyers patkányhúst evett. Nem tudták, hogy kell megfőzni, hogy ne legyenek tőle betegek. Delbert tiszteletes konyhákat építettet és segített az éhezőkön, hogy ne bántsák az ott élő embereket a portyázok. Receptekkel, főzési praktikákkal, tanácsokkal látta el az őt megkeresőket.)
Yasmin a mai napig is reménykedik, hogy egyszer még egy asztalhoz ülhet szeretteivel, szüleivel és testvérével.
Miközben kempeden lesz is fog a receptjeivel kereskedni. Ebből finanszírozza saját kutatásait.
Amikor majd haza utazol, 100% feltölti az étel csíkod. (nincs megerősitve!)
Anjali Bhimani adta szinkronhangját. A hölgy 2004 óta szinkronhang. Hallhattad őt már NCIS Los Angeles, Owervatch vagy akár Final Fantasy-ban is. 

Solomon Hardy:
Brotherhood of Steel orvosa. Season 3-ban lehetett őt megszerezni. 
Detroitból származik. Szülei szintén orvosok voltak. Szerette volna tovább vinni a családi "hagyományt" így orvosira kezdett járni. Küszködve élte meg tanulmányait.  Még tanulmányia alatt,  beállt a hadseregbe. Bejárta a világot. A 2 perces nagy háború után a sereg szolgálatában végül ledoktorált. Szoros barátságot kötött Leila Rahmani - val. Egyet értett a vezetési stílusával, mégis, kellemetlenűl érezte magát a az uralkodó vezetői stílustól. 
(Salamon eltávolíthatja a mutációkat, miközben meggyógyítja a játékos karakter sugárzási károsodását, amíg a Starched Genes kártyával ezt elkerülheted.)

Daphne: The Unstoppables vs The Diabolicals (season 6)során lehetett megszerezni a fiatal hölgyet. 
(Nappal a pusztaság gyermeke, de éjjelenként átváltozik alteregójává, a felügyelővé (Inspector). Némi kupakért (caps) cserébe ad játékokat, ételeket-italokat attól függően, melyik napszakban beszélsz vele változik a kínálata. Felügyelőként, tehát éjjel, segítőd, hogy több kupakot találj a caps dobozokban, és több élelmiszert a dobozokban. )
Öltözéke nem módosítható.
Napi bónusz (30perc)
nappal:
+2 LCK
Pannapictagraphist kártya
Este:
+1 PER
Can Do! kártya
Cap Collector kártya

Maul: The Unstoppables vs The Diabolicals (season 6) során volt megszerezhető.
Ő egy Super mutáns szövetséges. 
Kupakért cserébe vásárolhatsz tőle különböző hús éeteleket ritkaságokat is, és magazinokat.
Elég morcos személyiség, de könnyen megszerethető.
Napi bónusz:
Maul:
-30% melee weapon könnyítő
+20 sugárzás ellenállás
+1 Strength

Elliot Manfield:
Elliot Manfield, ma "Xerxo" néven ismert, egy Appalachiában élő kísértet, és potenciális szövetséges. 
Valamikor a Betolakodók a galaxisunkon túlról című tudományos-fantasztikus film főszereplője, a Nagy Háború traumája miatt Manfield elvesztette a valóság megértését, és egy fantáziába vonult vissza. Azt hiszi magáról, hogy ő egy idegen megszálló a  "Zebulon Birodalomból." Ezen túlmenően Xerxo hajlamos kitalált tulajdonságokat és indokolatlan jelentőséget tulajdonítani a hétköznapi tárgyaknak, például a WC-papír tekercset " zebuloni becsületéremnek" tekinti, amely "autentikus zebuloni sastollal" készült.
Napi bónusz:
-50% olcsóbb a gyorsutazás
+1 Agility

Katherine "Kat" Swan:
Potenciális szövetséges, aki Appalachiában él.
Hivatásos csillagász, valamint lelkes földönkívüli teoretikus. 
E szakmák egyike sem rendelkezik túl nagy jövedelemmel, ezért olyan fegyvereket és rajzokat ad el, amelyek homályos kapcsolatban állnak az előbbivel, nem pedig az utóbbival.
Katherine fent említett idegen elméletei egészen a megszállottságig terjednek, amit akár aktívan, akár tudat alatt személyes preferenciáira és elfogultságaira alapoz. Például úgy dönt, hogy idealizál egy kitalált idegen civilizációt, amelyet az emberiség kigúnyolása közben hozott létre.  
Gúnyosan hivatkozik az emberiségre, mint "unalmas", "gyáva", "nevetséges" és "sikertelen kísérlet". Eközben vagy nem tudja, vagy nem akarja megkülönböztetni a sci-fit a valóságtól. Ilyen például a Kozmosz kapitány kalandjairól és szereplőiről alkotott véleménye. Amikor megragad egy elméletben, Katherine szeret meditálni, hisz abban, hogy a meditáció és a gyakorlatok jót tesznek az elmének. Úgy véli, hogy az embereknek meg kell jegyezniük a csillagképeket, hogy ne tévedjenek el a pusztaságon való utazás során. Ennek az az oka, hogy bár az éjszakai égbolton lévő csillagokra vetített minták, idővel nem változnak.
Napi bónusz:
Katherine Swan
-50% energy ammo könnyítő
+1 Perception

Sam Nguyen:
Sam szakmáját tekintve ezermester, szórakozásból zenész és szívében humorista. 
Szeretne hátradőlni, pihenni és zenét komponálni. Például megtanulta, hogyan kell megjavítani a kemencét, mert nem akart halálra fagyni. Többnyire autodidakta, és jobban tanul, ha csinál valamit, ahelyett, hogy elolvasná, hogyan kell csinálni. 
Keményen dolgozik, hogy életben maradjon, és kissé megsértődik,  ha a Vault Dweller azt mondja, hogy "szerencsés", hogy életben marad.
Mindig is arról álmodozott, hogy egyszer rocksztár lesz, de etnikai hovatartozása miatt megkérdőjelezi az ötletet, mondván, soha nem látott ázsiai férfit rocksztárként ábrázolni a háború előtti plakátokon.

Leo Petrov:
Leo Petrov a Nuka-Cola Corporation egykori alkalmazottja és potenciális szövetségese, aki Appalachiában él. 
Egykor a Nuka-Cola Corporation biztonsági tisztje volt.Bár volt háza Washington DC-ben, munkája miatt kevés időt töltött ott, ami miatt az ország körül kellett utaznia, hogy kivizsgálja az eseteket, és megvizsgálja a helyszíneket, például a gyárakat és az irodákat. Munkája megkövetelte tőle, hogy vállalati kémeket találjon és leállítsa a belső szivárogtatásokat. Valamikor 2067 körül született egy fia, akit Romannak hívtak. Házassági problémái voltak feleségével. Amikor utoljára beszéltek, úgy döntött, hogy véget vet a házasságuknak, mert úgy érezte, feleségül vette a munkáját.  A felesége azt mondta neki, hogy elveszi tőle a fiukat, és az anyjával él. Vállalati juttatásai helyet biztosítottak számára és családjának egy trezorban, bár a Nagy Háború napján messze volt otthonától.  Leo túlélte a Nagy Háborút, és a bombák után vándorolni kezdett, de időnként visszatért Appalachiába. Még mindig nem tudja, mi történt a családjával. 2104- ben érkezett újra Appalachiába, amikor a Nuka-World on Tour utazó karnevált rendezték be. Szenvedélye a Nuka-Cola, a legnagyobb feltalált italnak tekinti.
  Leónak napi bónusza van Nuka-Inspiration néven. Naponta egyszer a játékos karakter adhat neki egy adott Nuka-Cola variánst, hogy az adott Nuka-Cola variánstól függően különböző effektusokat kapjon.
Napi bónusz:
Az összes hatás 60 percig tart.
Nuka-Cola (klasszikus): +2 karizma
Nuka-Cherry : Kitartás
Nuka-Cola Cranberry : +5% XP
Nuka-Cola Dark : Stealth
Nuka-Cola Orange : Sugárzásállóság
Nuka-Cola Quantum : HP
Nuka-Cola Twist : Szerencse
Nuka-Cola vakcinázva : Betegségrezisztencia
Nuka-Cola Wild : Érzékelés
Nuka-Szőlő : AP

Steven Scarberry:
"Stevie" testvér a Cult of the Mothman tagja és potenciális szövetséges, aki Appalachiában él. 
Tagja a "Dim Ones"-nak, a kultusz szektájának, amely a vörös szemű Molymant imádja, és szemben áll a Felvilágosultakkal . 
Steven megosztja vezetéknevét, Scarberry, Lindával és Roger Scarberry -vel, akik szemtanúi voltak a Molyemberrel való első találkozásnak 1966 novemberében. A többi szemtanú Steve és Mary Mallette volt.
A Scarberry nevet a "The Mothman Cometh" főszereplője, a Fallout 76 kitalált meséi a West Virginia Hills-i rádiójátékból és holotape sorozatból, Mary Scarberry-ről, valamint szüleiről is használják.
Napi bónusz:
Steven Scarberry
XP buff (Mothman)


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+...

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hada...

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! ...