Ugrás a fő tartalomra

Legendary tulajdonságok - Páncélokon 2021

Ismerjük meg a legendary armorok effektjeit:

 - Elsődleges armor tulajdonságok:

 Aristocrat’s: sok caps birtoklása esetén plusz védelmet ad a páncél

 Overeater’s: plusz védelem, ha nem vagy éhes és szomjas

 Acrobat's: zuhanásból fakadó sérülés 50%-kal alacsonyabb

 Auto Stim: percenként egyszer automatikusan használ stimpakot, ha 25% alá kerül az életerő

 Life Saving: letérdeléses halál esetén 50% esély van arra, hogy újraéleszt

 Weightless: 90% súlycsökkentett és kaméleon mutáció esetén nem számolja

 Cavalier's: sprint közben 75% esély, hogy az elszenvedett sebzés 15%-kal alacsonyabb

 Chameleon: leguggolás esetén mozdulatlan állapotban láthatatlan leszel tőle

 Cloaking: Amikor melee általi sebzést szenvedsz el, 30 mp-ig láthatalan leszel

 Powered: gyorsabban töltődik vissza az akció pont

 Regenerating: csata-mentes időben életerő töltést biztosít

 Sentinel's: álló helyzetben 75% esély, hogy az elszenvedett sebzés 15%-kal alacsonyabb

 Vanguards: magas HP esetén +35 a ballisztikus és energia védelemre egyaránt

 Bolstering: alacsony HP esetén +35 a ballisztikus és energia védelemre egyaránt

 Unyielding: alacsony HP esetén +3 minden Special ponthoz, kivéve Endurance (fokozatosan adja hozzá, kb 50% HP alatt +1, kevesebb HP +2, aztán 20% HP alatt +3)

 Nocturnal: éjjel magasabb, nappal alacsonyabb védelmet ad

 Assassins's: 75% esély, hogy humaniod sebzéséből 8%-al kevesebbet szenvedsz el

 Exterminator's: 15%-kal kevesebb sebzés a Mirelurk-októl és bogaraktól

 Hunter's: 15%-kal kevesebb sebzés az állatoktól

 Troubleshooter's: 15%-kal kevesebb sebzés a robotoktól

 Ghoul Slayer's: 15%-kal kevesebb sebzés a Ghoul-októl

 Mutant Slayer's: 15%-kal kevesebb sebzés a Super mutánsoktól

 Zealot's: 15%-kal kevesebb sebzés a scorch-októl

 Mutant's: +10 védelem, ha mutálódott a karaktered

 - Másodlagos effektek:

 Glutton’s: éhség és szomjúság lassabban tör rád

 Warming: +25 fagyasztás elleni védelem

 Fireproof: +25 tűz elleni védelem

 Hardy: 10%-kal kevesebb sebzés robbanásból

 Increases action point refresh speed: AP pont gyorsabban frissül 

 1 Strength: +1 erő

 1 Perception: +1 észlelés

 1 Endurance: +1 kitartás

 1 Charisma: +1 karizma

 1 Intelligence: +1 inteligencia

 1 Agility: +1 ügyesség

 1 Luck: +1 szerencse

 25 Enviromental Disease Resistance: 25-tel magasabb a fertőzés elleni védelem

 25 Radiation Resistance: 25-tel magasabb sugárzási védelem

 25 Poison Resistance: 25-tel magasabb mérgezés elleni védelem

- Harmadlagos opciók:

 Doctor’s: stimpak, radaway és rad-X 5% nagyobb hatás

 Burning: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 tűzsebzést okozol

 Electrified: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 energiasebzést okozol

 Frozen: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 fagyasztási sebzést okozol

 Toxic: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 mérgező sebzést okozol

 Dissipating: csatán kívül csökkenti a sugárzásodat

 Falling damage reduced by 50%: zuhanási sebzés 50%-al kevesebb

 Ammo weight reduced by 20%: muníció súlya 20%-kal kevesebb

 Weapon weights reduced by 20%: fegyverek súlya 20%-kal kevesebb

 Food, drink, and chem weights reduced by 20%: étel, ital és kemikália súlya 20%-kal kevesebb

 Grants the ability to breathe underwater: víz alatt is lehet lélegezni

 Become harder to detect while sneaking: lopakodás közben nehezebben vesznek észre

 50% more durability than normal: 50%-kal magasabb tartósság

 Receive 15% less limb damage: 15%-kal kevesebb végtag sebzést szenvedsz el

 Reduces damage while blocking by 15%: blokkolt támadás alatt 15%-kal kevesebb sebzést kap

 Increases size of sweet spot while picking locks: zárfeltörés közben növeli a nyitási tartományt

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha