Ismerjük meg a legendary armorok effektjeit:
- Elsődleges armor tulajdonságok:
Aristocrat’s: sok caps birtoklása esetén plusz védelmet ad a páncél Overeater’s: plusz védelem, ha nem vagy éhes és szomjas
Acrobat's: zuhanásból fakadó sérülés 50%-kal alacsonyabb
Auto Stim: percenként egyszer automatikusan használ stimpakot, ha 25% alá kerül az életerő
Life Saving: letérdeléses halál esetén 50% esély van arra, hogy újraéleszt
Weightless: 90% súlycsökkentett és kaméleon mutáció esetén nem számolja
1 Perception: +1 észlelés
1 Endurance: +1 kitartás
1 Charisma: +1 karizma
1 Intelligence: +1 inteligencia
1 Agility: +1 ügyesség
1 Luck: +1 szerencse
25 Enviromental Disease Resistance: 25-tel magasabb a fertőzés elleni védelem
25 Radiation Resistance: 25-tel magasabb sugárzási védelem
25 Poison Resistance: 25-tel magasabb mérgezés elleni védelem
Auto Stim: percenként egyszer automatikusan használ stimpakot, ha 25% alá kerül az életerő
Life Saving: letérdeléses halál esetén 50% esély van arra, hogy újraéleszt
Weightless: 90% súlycsökkentett és kaméleon mutáció esetén nem számolja
Cavalier's: sprint közben 75% esély, hogy az elszenvedett sebzés 15%-kal alacsonyabb
Chameleon: leguggolás esetén mozdulatlan állapotban láthatatlan leszel tőle
Cloaking: Amikor melee általi sebzést szenvedsz el, 30 mp-ig láthatalan leszel
Chameleon: leguggolás esetén mozdulatlan állapotban láthatatlan leszel tőle
Cloaking: Amikor melee általi sebzést szenvedsz el, 30 mp-ig láthatalan leszel
Powered: gyorsabban töltődik vissza az akció pont
Regenerating: csata-mentes időben életerő töltést biztosít
Regenerating: csata-mentes időben életerő töltést biztosít
Sentinel's: álló helyzetben 75% esély, hogy az elszenvedett sebzés 15%-kal alacsonyabb
Vanguards: magas HP esetén +35 a ballisztikus és energia védelemre egyaránt
Bolstering: alacsony HP esetén +35 a ballisztikus és energia védelemre egyaránt
Unyielding: alacsony HP esetén +3 minden Special ponthoz, kivéve Endurance (fokozatosan adja hozzá, kb 50% HP alatt +1, kevesebb HP +2, aztán 20% HP alatt +3)
Nocturnal: éjjel magasabb, nappal alacsonyabb védelmet ad
Assassins's: 75% esély, hogy humaniod sebzéséből 8%-al kevesebbet szenvedsz el
Exterminator's: 15%-kal kevesebb sebzés a Mirelurk-októl és bogaraktól
Hunter's: 15%-kal kevesebb sebzés az állatoktól
Troubleshooter's: 15%-kal kevesebb sebzés a robotoktól
Ghoul Slayer's: 15%-kal kevesebb sebzés a Ghoul-októl
Mutant Slayer's: 15%-kal kevesebb sebzés a Super mutánsoktól
Zealot's: 15%-kal kevesebb sebzés a scorch-októl
Mutant's: +10 védelem, ha mutálódott a karaktered
Vanguards: magas HP esetén +35 a ballisztikus és energia védelemre egyaránt
Bolstering: alacsony HP esetén +35 a ballisztikus és energia védelemre egyaránt
Unyielding: alacsony HP esetén +3 minden Special ponthoz, kivéve Endurance (fokozatosan adja hozzá, kb 50% HP alatt +1, kevesebb HP +2, aztán 20% HP alatt +3)
Nocturnal: éjjel magasabb, nappal alacsonyabb védelmet ad
Assassins's: 75% esély, hogy humaniod sebzéséből 8%-al kevesebbet szenvedsz el
Exterminator's: 15%-kal kevesebb sebzés a Mirelurk-októl és bogaraktól
Hunter's: 15%-kal kevesebb sebzés az állatoktól
Troubleshooter's: 15%-kal kevesebb sebzés a robotoktól
Ghoul Slayer's: 15%-kal kevesebb sebzés a Ghoul-októl
Mutant Slayer's: 15%-kal kevesebb sebzés a Super mutánsoktól
Zealot's: 15%-kal kevesebb sebzés a scorch-októl
Mutant's: +10 védelem, ha mutálódott a karaktered
- Másodlagos effektek:
Glutton’s: éhség és szomjúság lassabban tör rád Warming: +25 fagyasztás elleni védelem
Fireproof: +25 tűz elleni védelem
Hardy: 10%-kal kevesebb sebzés robbanásból
Increases action point refresh speed: AP pont gyorsabban frissül
1 Strength: +1 erő
1 Perception: +1 észlelés
1 Endurance: +1 kitartás
1 Charisma: +1 karizma
1 Intelligence: +1 inteligencia
1 Agility: +1 ügyesség
1 Luck: +1 szerencse
25 Enviromental Disease Resistance: 25-tel magasabb a fertőzés elleni védelem
25 Radiation Resistance: 25-tel magasabb sugárzási védelem
25 Poison Resistance: 25-tel magasabb mérgezés elleni védelem
- Harmadlagos opciók:
Doctor’s: stimpak, radaway és rad-X 5% nagyobb hatás Burning: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 tűzsebzést okozol
Electrified: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 energiasebzést okozol
Frozen: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 fagyasztási sebzést okozol
Toxic: 5% esély, hogy a melee támadóra 100 mérgező sebzést okozol
Dissipating: csatán kívül csökkenti a sugárzásodat
Falling damage reduced by 50%: zuhanási sebzés 50%-al kevesebb
Ammo weight reduced by 20%: muníció súlya 20%-kal kevesebb
Weapon weights reduced by 20%: fegyverek súlya 20%-kal kevesebb
Food, drink, and chem weights reduced by 20%: étel, ital és kemikália súlya 20%-kal kevesebb
Grants the ability to breathe underwater: víz alatt is lehet lélegezni
Become harder to detect while sneaking: lopakodás közben nehezebben vesznek észre
50% more durability than normal: 50%-kal magasabb tartósság
Receive 15% less limb damage: 15%-kal kevesebb végtag sebzést szenvedsz el
Reduces damage while blocking by 15%: blokkolt támadás alatt 15%-kal kevesebb sebzést kap
Increases size of sweet spot while picking locks: zárfeltörés közben növeli a nyitási tartományt
Weapon weights reduced by 20%: fegyverek súlya 20%-kal kevesebb
Food, drink, and chem weights reduced by 20%: étel, ital és kemikália súlya 20%-kal kevesebb
Grants the ability to breathe underwater: víz alatt is lehet lélegezni
Become harder to detect while sneaking: lopakodás közben nehezebben vesznek észre
50% more durability than normal: 50%-kal magasabb tartósság
Receive 15% less limb damage: 15%-kal kevesebb végtag sebzést szenvedsz el
Reduces damage while blocking by 15%: blokkolt támadás alatt 15%-kal kevesebb sebzést kap
Increases size of sweet spot while picking locks: zárfeltörés közben növeli a nyitási tartományt