Ugrás a fő tartalomra

Multi-perk fegyverek

Multi Perk fegyverek működési elve és fajtái.
Ahogy a játékban egyre magasabb szintre lépünk, egyre több fegyvert próbálunk ki. Kiválasztjuk a játék stílusunkhoz legjobban illőt, majd a többit gyakran hanyagoljuk. Gyakran 1-2 fajta fegyvert részesítünk előnyben. Megfeledkezve a Pipe fegyverekről. Ezek azok az összeeszkábált, mondhatni szemétből készült fegyverek. Pedig több rejlik bennük mint gondolnánk.

Van a Pipe fegyvereknek két olyan típusa ami rendkívül hatásosnak bizonyul. 

A Pipe Bolt-action Rifle és a Pipe Revolver Rifle.
Ha a karakterünkhöz passzoló legendás fegyvert találunk ebből a két fajtából, akkor megütöttük a főnyereményt. Egy Bloodied, Junkies vagy Berserker fegyver szinttől és modoktól függően 600 és 800 pont közötti sebzés mutat. És ami valóban fontos, hogy ezt a sebzést be is viszi az ellenfélnek. Egy lopakodás bónusz, fejlövés, nem ritkán kétezer feletti sebzést okoz. Ha tökéletesen egyensúlyba tudjuk hozni a perkeket és a fegyver még robbanós legendary hatással is rendelkezik akkor ennél is nagyobb lehet a sebzés.

De mégis hogyan működik ez? Miért nem vettem eddig észre?

Ez a két fegyver a játék kezdete óta használható pisztolyként, de módosíthatjuk a válltámasztékot, melynek hatására Rifle kategóriába sorolódik. Az érdekesség itt kezdődik, mivel pisztolyként a Gunslinger perkek (Gunslinger, Master Gunslinger, Expert Gunslinger) hatnak rá. A Rifle fegyverekre a Rifleman perkek adnak plusz sebzést (Rifleman, Master Rifleman, Expert Rifleman).
Azonban erre a két típusra egyszerre hat mind a két perkkártya típus ha Rifle módban használjuk. A pisztolyokhoz tartozó Gunslinger és Rifleman perkek egyaránt. Ezzel ha minden ilyen perket a maximális szinten használunk akkor plusz 120% sebzést tudhatunk magunkévá. Ha mondjuk egy Bloodied build karakterrel játszunk, az eleve plusz 60% sebzést ad ha elég alacsony az életerőnk, bár akkor Bloodied verzió kell az említett fegyverekből. Hat a fegyverre a Tank Killer nevű perk is, mint minden nem automata Rifle fegyverre.

A dolognak egyetlen nagy hátránya van. A perk kiosztásunkat jócskán át kell rendeznünk ha ilyen fegyvert akarunk használni.
Ha tehetitek tegyetek egy próbát.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha