Ugrás a fő tartalomra

Legacy magyarázat


Ahogy egyre jobban belemélyedünk a játékba, egyre többször találkozhatunk fórumokon, közösségi felületeken és kereskedésre alkalmas platformokon a legacy szóval.
De mi is ez, mit jelent és mi az ami valóban az?!

A szót magát olyan tárgyakra használják amik a játékban a jelenlegi állapotában már nem megszerezhetőek. Korábban szert lehetett tenni rá, de egy javításnak vagy balanszolásnak köszönhetően már nem lehetséges megszerezni a játékban.

A Fallout76 esetében ezt jelenleg fegyverekre használják. Több olyan legendary effekt volt a játékban amik ha egyszerre voltak jelen egy fegyveren akkor túl erős hatást értek el.
Ezt úgy küszöbölték ki és teszik jelenleg is, hogy módosítják milyen effektekkel rendelkezhet egy fegyver. A legkorábbi ilyen párosítás az energia fegyvereknél volt amik rendelkezhettek a "bullets explode" (robbanós) képességgel. De volt olyan is, hogy azért távolítottak el egy legendás hatást mert nem látták létjogosultságát. Ilyen volt például a "double" elnevezésű hatás ami nem tett mást mint a tárkapacitásunkat növelte meg az adott fegyveren a normális érték duplájára. Ez a hatás teljesen feleslegessé vált mivel a "quad" effekt ugyan ezt tudja csak jobban, mivel itt a tárunk négyszeres értékével gazdálkodhatunk mint alapesetben.
Az ilyen legacy fegyverekhez hozzá juthattunk anno legyilkolt ellenfelekből, küldetésekből, de jelenleg már nem szerezhetőek be így.
A legacy fegyverek értéke jelenleg kétséges, mivel amikor lehetett dupe-olták őket. Ami nem jelent mást mint apró trükközéssel többet állítottak elő belőle.
A jelenlegi legacy lista nem túl hosszú ezért megosztom veletek mik jelenleg a legacy fegyverek.

Minden olyan fegyver ami a "double" módosítóval rendelkezik.
Minden olyan energia fegyver ami a "bullets explode" módosítóval rendelkezik. Ilyen energia fegyverek lehet a gatling plasma, gatling laser, laser pistol vagy riffle, és a gauss rifle.
Cryolator és Flammer a "bullets explode" hatással.
Az ultracite energia fegyverek a robbanós hatással.
A radium riffle és a Tesla riffle a robbanós hatással.
A harpoon gun-ok a "bullets explode" hatással.

Legacy fegyvereknek számítanak még azok a fegyverek amiket anno survivor módban lehetett megszerezni egy adott kihívás teljesítése után. Ezekkel talán még ritkábban találkozhatunk már a játékban és mindaddig legacy-nak fognak számítani amíg újra megszerezhetőek nem lesznek.

Crushing Blow
Medical Malpractice
Sole Survivor
The Guarantee
The Action Hero
The Quick Fix
Resolute Veteran
Commander's Charge
Night Light
Kingfisher
Unstoppable Monster
Salt of the Earth
Disorderly Conduct
Whistle in the Dark
Mechanic's Best Friend
Acceptable Overkill


Jelenleg ez az összes legacy fegyver típus, ám ha van ilyen fegyverünk amit mi magunk szereztünk régebben egy legendás lénytől, vagy kaptuk meg egy küldetés végeztével, akkor tartsuk nagy becsben még akkor is a karakterünkkel nem is tudjuk kihasználni minden előnyét. A csalóknak köszönhetően a kereskedő platformok már tele vannak nem csak dupe-olt, hanem csalással legyártott fegyverekkel.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+...

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hada...

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! ...