Ugrás a fő tartalomra

2-3 érdekes mob tetem


VULTURE:
Infók szerint, ez a tetem a mostani Scorchbeast-ek elődje volt. Ilyen lett volna eredeti elképzelésben a Scorchbeast Queen. Később, elvetették ezt a csirke szerű megjelenést és nagyobb méretűre tervezték őket, sárkány vonalon elindulva. Ezekből a tervekből született meg a ma már olyan jól ismert Queen. 
Seneca Rocks szikláin látható kifeszítve.  
Ebben az állapotában, leginkább keselyűhöz lehetne hasonlítani. Neve is ezt mondja. A táplálkozásuk is erre utal, hiszen elhullott tetemekből táplálkoztak. Gyakorlatilag sosem szálltak volna le, így semmilyen módon nem lehetett volna vele kölcsönhatásba lépni. Csak távoli vizuális hatásként léteznének, mint a távoli városok, épületek. A sugárzás hatására nem mutálódott volna. 
----------------------------------------------------------------------------
The Interloper - Az erdő elsőszülöttje 
A második furcsa tetemet megtalálod The Deep barlangrendszerben, mikor úszva jutsz be a bányába, egyenesen bele botlasz a sok világító virág között. Nagyobb típusával már biztos találkoztál Lucky Hole Mine-ban. 




A lény eredete, identitása ismeretlen. Jeff Lane  (Cult of Mothman) beszél róla egy holon. Említi, hogy a lény őt "kiválasztotta", hogy megismerje az emberiség a megismerhetetlent. Sokakat kiválasztott, de mind elbuktak, kivéve Jeff. Köztudott, hogy az Interloper kapcsolatba lépet a Fa Első Papnőjével, kinek tetemét a fő kultista szentélyben az előadó mögött lévő koporsóba helyezték. Korábban nem hittek a lény létezésében, de miután Jeff meghallgatott egy mesét az idegen identitásról, melyet egy őrült mesemondó mondott neki, aki a föld alatt valósággá tette meséit. Jeff ezekután mesélt a Mothmanről is, amely már jobban hasonlít az emberi fajra, mint az Interloper. Jeff beszámol róla, hogy Az identitás képes hatni, befolyásolni az emberi elmét, megismertetni az embert a mérhetetlen borzalmakkal. A lény később Lucky Hole Mine-ba hívta Jeffet. Bár mások is hallották a hívást, az entitás, csak Jeffet választotta ki, hogy a titkokra végre fény derüljön. A bányában rengeteg jegyzetet lehet találni, amikben olvashatsz a természet feletti jelenségekről, ide értve a semmiből kialakult vízforrást is. 
Nem tudni, hogy a lény halott-e vagy csupán eszméletlen! Két dolog biztos: 1 csápjai néha elmozdulnak, 2 ha meglövöd, fekete vér spriccel belőle...
A lény egy kar nélküli humanoid szerű alak, gyökérszerű anyagból áll. Koponyája betörtnek tűnik és valami indaszerű nyúlványok lógnak ki belőle. Több lény karja látszódik a hátán, mintha belőle nőttek volna ki. A lény, telepatikus kommunikációval bír és képes megváltoztatni a közeli terepet! Képes pszichózist kiváltani az emberekben. 
Lucky Hole Mine bányában, hatalmas fém maszkok veszik körül. Ilyen maszkokat láthatsz még Tanagra Town-ban és Watogában. A Bányában a lény körül dübörgő, zümmögő statikus hang hallható. 

Nem megerősített forrásokból:
- Az Interloper hivatkozás lehet H. P. Lovecraft -ra (horror író) Legfőképpen Cthulhu Mythos  írására ( az űrből származó hatalmas Istenségek az egykori földet irányították. Később az Istenek halálszerű álomba merültek...)
- Az, hogy a lény lehet csak szunnyad vagy csak eszméletlen, utalhat The_Call_of_Cthulhu  kifejezésre: "ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" azaz, R'lyeh-i házában a holt Ctuluhu álmodik. 
- Fallout 4: Dunwich Borers -hez hasonlóan a terepen arc szobrok domborművei láthatók. Ezek a temetett szobrok utalhatnak Lovecraft egy másik művére a The Shunned House -ra, melyben a főszereplő egy elhagyatott kísértetjárta ház alatt ás, hogy feltárja, megtalálja a hatalmas lény tetemét. 

*Jeff Lane: Megszállottja lett a Mothman kultusznak. Point Pleasant- be költözött és csatlakozott a Mothman kultuszhoz. Az Evangéliumot, úgy terjesztette, hogy ingyenes poszterekt és más Mothmani emléktárgyakat osztogatott. A nagy háború után "ismerkedett" meg a sokkal nagyobb entitással, mint a Mothman. 

*Inetrloper jelentése: betolakodó, beavatkozó, 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha