Ugrás a fő tartalomra

Humanoidok



Super Mutant
A nagy háború előtt nem sokkal Huntersville ivóvizét Fev vírussal fertőzték meg.  Inteligensnek nem, de okosnak mondhatók. Képesek páncélzatot barkácsolni maguknak, fegyvereket használnak és városokat, épületeket foglalnak el.

Előfordul, hogy Behemottá fejlődnek. Jellegzetes zöld bőrszínük van és elég termetesre megnőtek. (hiper fejlett izomzatuk van) 

Többségük megtámadja az embereket ám vannak kivételek, mint Grahm, aki még kereskedik is az emberekkel, közben mesél múltjáról és arról, mennyire szeretett táncolni. Semmitől sem félnek, még a Scorchbeast-tektől sem. Ha megsérült, akkor is harcol tovább.

Super Mutatnt  Lv1 

- HP: 21
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 5
- Sugárzási védelem: immunis

Super Mutant Lv5
- HP: 45
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 5
- Sugárzási védelem: immunis

Super Mutant Lv10
- HP: 75
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 5
- Sugárzási védelem: immunis  

Super Mutant Skirmisher Lv16
- HP: 165
- Dmg védelem: 50
- Energia védelem: 25
- Sugárzási védelem: immunis 

Super Mutant Brute Lv22
- HP: 240
- Dmg védelem: 52
- Energia védelem: 25
- Sugárzási védelem: immunis

Super Mutant Enforcer Lv28  

- HP: 315
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 50
- Sugárzási védelem: immunis

Super Mutant Butcher Lv35
- HP: 400
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 50
- Sugárzási védelem: immunis

Super Mutant Master Lv42
- HP: 460
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 50
- Sugárzási védelem: immunis   

Super Mutant Overlord Lv48
- HP: 525
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 50
- Sugárzási védelem: immunis  

Super Mutant Primus Lv59
- HP: 615
- Dmg védelem: 135
- Energia védelem: 80
- Sugárzási védelem: immunis   

Super Mutant Warlord Lv68
- HP: 700
- Dmg védelem: 135
- Energia védelem: 80
- Sugárzási védelem: immunis

Loot: cap, ammo, weapon, armor, junk, 
----------------------------------------
Behemoth 

Behemoth Lv50
- HP: 3.700
- Dmg védelem: 150 
- Energia védelem: 100 
- Sugárzási védelem: immunis

Epic Behemoth Lvl 65
- HP: 3.850
- Dmg védelem: 250 
- Energia védelem: 200 
- Sugárzási védelem: immunis

Ancient Behemoth Lvl 80
- HP: 4.025
- Dmg védelem: 250 
- Energia védelem: 200 
- Sugárzási védelem: immunis

Glowing Behemoth Lvl 95
- HP: 4.175
- Dmg védelem: 250 
- Energia védelem: 200 
- Sugárzási védelem: immunis

Scorched Behemoth Lvl 50
- HP: 3.700
- Dmg védelem: 150 
- Energia védelem: 100 
- Sugárzási védelem: immunis

 Loot: Változó tipusú töltény, fegyver, páncél, alapanyag (junk)
--------------------------------------------------------------------------
Feral Ghoul 

A háború előtt állampolgárok egyszerű emberek voltak, akiket sugárzás ért beleértve az agysorvadást. Bőrük kissé lebomlott, hajukat egészen vagy részben elvesztették. Csoportokban élnek és vadásznak. Néha Wendigo is tartozhat közéjük.
A Wendigók kivételével mindent megtámadnak. Lassan sétálnak lődörögnek, aztán neki iramodnak.
Nagyon gyorsan futnak!!! (Gyorsabban, mint a játékosok)  
Hatalmas pofonokat osztogatnak, vagy egyszerűen egész testükkel neked ugranak. Betegséget és sugárfertőzést terjesztenek.

Weak Feral Ghoul Lv1 

- HP: 30
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 20
- Sugárzási védelem: 1.000 

Feral Ghoul Lv3
- HP: 35
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 20
- Sugárzási védelem: 1.000

Feral Ghoul Roamer Lv9
- HP: 40
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 20
- Sugárzási védelem: 1.000

Feral Ghoul Stalker Lv15
- HP: 80
- Dmg védelem: 85
- Energia védelem: 140
- Sugárzási védelem: 1.000

Feral Ghoul Reaver Lv22
- HP: 90
- Dmg védelem: 85
- Energia védelem: 140
- Sugárzási védelem: 1.000

Withered Feral Ghoul Lv32 

- HP: 125
- Dmg védelem: 85
- Energia védelem: 140
- Sugárzási védelem: 1.000

Gangrenous Feral Ghoul Lv42
- HP: 150
- Dmg védelem: 85
- Energia védelem: 140 
- Sugárzási védelem: 1.000

Rotting Feral Ghoul (Lv52) Feral Ghoul
- HP: 200
- Dmg védelem: 85
- Energia védelem: 140
- Sugárzási védelem: 1.000

Charred Feral Ghoul Lv62
- HP: 300
- Dmg védelem: 85
- Energia védelem: 140
- Sugárzási védelem: 1.000

Loot:

Silver table spoon, Silver table knife, Gold pocket watch, Surgical scalpel, Dinner fork, Toothbrush, Toothpaste, Pencil, RadAway, RadAway: diluted, Adjustable wrench, Rad-X, 38 round, 308 round, 10mm round, Bobby pin, Stimpak, Combination wrench, Fuse, Surgical scalpel, Flip lighter, Soap, Screwdriver, Wonderglue, Dog tags, Bandage scissors, Flip lighter, Chalk, Gunpowder, Old Possum Bottle, Lightbulb, Gold fork, Abraxo cleaner industrial grade, mini nuke
------------------------------------------------------------------------------
Scorched
Fev vírussal fertőzött hajdani emberek (lakosok, katonák, láthatod ruháikon és a fegyvereiken, hogy ép hova is tartoztak). Képesek beszélni, fegyvert használni.  Bőrük égett, testükön ultracite kristályok növekedtek, a bennük lévő gombák miatt.
Úgynevezett Kaptár elméjük van. Ezért mondogatják, hogy Nem vagyunk egyedül. Itt-ott megkövesedett testükkel is találkozhatsz. Éppen kezükben lévő fegyvereikkel támadnak. El is rejtőzhet miközben veled harcol!

Scorched Lv1
- HP:35
- Dmg védelem: 5
- Energia védelem: 20
- Sugárzási védelem: immunis 

Scorched Wanderer Lv6
- HP: 50
- Dmg védelem: 10
- Energia védelem: 20
- Sugárzási védelem: immunis 

Scorched Believer Lv14
- HP: 60
- Dmg védelem: 20
- Energia védelem: 20
- Sugárzási védelem: immunis

Scorched Zealot Lv23
- HP: 175
- Dmg védelem: 40
- Energia védelem: 65
- Sugárzási védelem: immunis 

Scorched Warrior Lv32
- HP: 195
- Dmg védelem: 50
- Energia védelem: 65
- Sugárzási védelem: immunis

Scorched Berserker Lv40
- HP: 230
- Dmg védelem: 60
- Energia védelem: 65
- Sugárzási védelem: immunis   

Scorched Leader Lv47
- HP: 275
- Dmg védelem: 70
- Energia védelem: 100
- Sugárzási védelem: immunis

Scorched Controller Lv54
- HP: 300
- Dmg védelem: 80
- Energia védelem: 100
- Sugárzási védelem: immunis  

Scorched Champion Lv62
- HP: 315
- Dmg védelem: 90
- Energia védelem: 100
- Sugárzási védelem: immunis   

Scorched Conquerer Lv68
- HP: 330
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 100
- Sugárzási védelem: immunis

Loot:
Weapons, ammo, junk
---------------------------------------------------------------------
Mole Miner
Vakondbányász. Hajdan emberek voltak. Bányászok. Bizonyos tulajdonságaik megmaradtak, lehet ez az oka, hogy régi fontos tárgyaikat még mindig maguknál tartják. Például szekrényeik kulcsait. Nagyon agresszívek mindenkivel, kivéve társaikkal.
Mutálódásukak köszönhetik, hogy nehéz fegyvereket könnyedén cipelnek és használnak.
Képes lépcsőzni. Nem habozik, utánad megy!

Famished Mole Miner LV2
- HP: 40
- Dmg védelem: 50
- Energia védelem: 25
- Sugárzási védelem: 250  

Tired Mole Miner LV4
- HP: 45
- Dmg védelem: 50
- Energia védelem: 25
- Sugárzási védelem: 250  

Mole Miner Laborer LV8
- HP: 75
- Dmg védelem: 50
- Energia védelem: 25
- Sugárzási védelem: 250  

Mole Miner LV14
- HP: 180
- Dmg védelem: 50
- Energia védelem: 25
- Sugárzási védelem: 250  

Angry Mole Miner LV22  
- HP: 250
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 75
- Sugárzási védelem: 250  

Mole Miner Supervisor LV30
- HP: 325
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 75
- Sugárzási védelem: 250 

Furious Mole Miner Battler LV40
- HP: 400
- Dmg védelem: 100
- Energia védelem: 75
- Sugárzási védelem: 250

Loot:
Mineral suit scrap, breather, filter, weapons, ammo, junk
---------------------------------------------------------------------------
Glowing One
Olyan izzó, világító mutálódott ember, hogy szó szerint izzadja a felesleges sugárzást. 
(világítanak a sötétben, nappal ez kevésbé észrevehető) Ennek köszönheti jellegzetes kinézetét, így könnyű őket megkülönböztetni a Ghouloktól, ám testfelépítésük ugyan az.
Érdekesség, hogy ezt a sugárzást környezetük és más mobok gyógyítására használják, csak a játékosokat sebzik vele.

Glowing One Lv22  - HP: 690
- Dmg védelem: 115
- Energia védelem: 230
- Sugárzási védelem: 1.000  

Putrid Glowing One Lv40
- HP: 1.150
- Dmg védelem: 115
- Energia védelem: 230
- Sugárzási védelem: 1.000  

Bloated Glowing One Lv58
- HP: 1.625
- Dmg védelem: 115
- Energia védelem: 230
- Sugárzási védelem: 1.000

Loot:
blood, nuclear material, junk, töltény, fegyver, páncél, 

Trog 

 A Trogok egy új faj a Fallout 3 második DLC-csomagjában, és a The Pittben . Hasonlóak a Ghoulokhoz, mert mindketten egykori emberek, akiket a Nagy Háború ( ITT (egy kis történelem) olvashatsz többet ) után maradt magas sugárzási szint érintett. A Trgoknak azonban meg kellett küzdeniük a The Pittben megjelenő magas szintű szennyeződéssel is, amely a sugárzással együtt sokkal agresszívebb és animisztikusabb lényt eredményezett.

Még a legerősebb Trogokat is könnyű megölni, általában gyenge lények. Legerősebb tulajdonságaik a gyorsaságuk és a számuk, négykézláb mozognak, és sokkal gyorsabbak, mint egy átlagos ember. Általában két-három fős csoportokban vandálkodnak, de vannak bizonyos területek az Acéludvarban , ahol egyszerre négyel, öttel vagy hattal kell megbirkózni.


Pontos Hp és további adatai még nem derültek ki. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha