Ugrás a fő tartalomra

Cryptidek

 


Deathclaw
Kaméleonokon végzett kísérlet eredménye a Deathclaw.
Fegyverként akarták őket használni a csatatéren.
Bőre természetes páncél.
Hasa a gyenge pontja. Görnyedt testtartása miatt, nehezebb elérni.
Matriarch változatuk a nőstény egyedek. Szarvuk, kifelé és lefelé nőt, ellentétben a hímékkel.
Mythic faja a legerősebb.
Támadáskor megremegteti a földet, mielőtt neked ront.
Hatalmas pofonjai megtántorítanak, addig mozgásképtelen a karaktered.

Deathclaw Lv21
- HP: 625
- Dmg védelem: 150
- Energia védelem: 150
- Sugárzási védelem: immunis

Alpha Deathclaw Lv31
- HP: 850
- Dmg védelem: 150
- Energia védelem: 150
- Sugárzási védelem: immunis

Glowing Deathclaw Lv41 - 91
- HP: 1.050 - 1.725
- Dmg védelem: 150 - 300
- Energia védelem: 150 - 300
- Sugárzási védelem: immunis

Deathclaw Matriarch Lv51
- HP: 1.150
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Sugárzási védelem: immunis

Savage Deathclaw Lv61
- HP: 1.300
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Sugárzási védelem: immunis

Albino Deathclaw Lv71
- HP: 1.450
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Sugárzási védelem: immunis

Chameleon Deathclaw Lv81
- HP:1.575
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Sugárzási védelem: immunis

Mythic Deathclaw Lv91
- HP: 1.725
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Sugárzási védelem: immunis

Scorched Deathclaw Lv 31
- HP: 850
- Dmg védelem: 150
- Energia védelem: 150
- Sugárzási védelem: immunis

Loot:
 - Black titanium
 - Deatchclaw hand, hide, meat,
 - Loose gears
------------------------------------------------------------

Mothman
A legenda szerint egy félig ember félig molylepke hibrid.
Szárny csapkodással támad, mely hangrobbanáshoz hasonlít.

4 különböző szemszínűvel találkozhatunk:
 - piros - agresszív - Megtámad aztán elmenekül, fekete füstöt hagyva maga után
 - sárga - mérges - Mindig megtámad és halálig tartó harcot vívtok
 - zöld - sugárfertőzőtt - színe lehet fekete-zöld vagy a beteg Mothman égett bőrszínű szintén agresszív
 - lila - barátságos - Sosem fog megtámadni, sőt!
A Landview Lighthouse - nál a The Path to Enlightenment  Event végén találkozhatsz vele.
Közelmész hozzá nyomsz egy E betűt és egy órán át tartó +5 bónusz XP- ét kapsz. (radaway használatával ez a bónusz törlődik)

Találkozhatsz vele:
 - The Path to Enlightenment Event
 - Queen of the Hunt Quest
 - bárhol a térképen váratlanul megjelenhet

Mothman Lvl 35   
- HP: 1.050
 - Dmg védelem: 150
 - Energia védelem: 150
 - Sugárzási védelem: 0

Stalking Mothman Lv.: 335
- HP: 1.020
 - Dmg védelem: 150 

 - Energia védelem: 150
 - Sugárzási védelem: immunis

Vengeful Mothman Lvl 35 - 45 - 55
- HP: 1.050 - 1.100 - 1.550
 - Dmg védelem: 150 - 250 - 250
 - Energia védelem: 150 - 250 - 250
 - Sugárzási védelem: immunis

Glowing Mothman Lvl 65
- HP: 1.700
 - Dmg védelem: 250
 - Energia védelem: 250
 - Sugárzási védelem: immunis

Schorched Mothman Lvl 35 

- HP: 1.50
 - Dmg védelem: 150
 - Energia védelem: 150
 - Sugárzási védelem: 0

Wise Mothman Lvl 1 - 35
- HP: 880 - 1.050
 - Dmg védelem: -190 - 150
 - Energia védelem: -190 - 150 
 - Sugárzási védelem: 0

Loot:
 - Ballistic fiber scrap
 - Neurotoxic dust
 - Torn mothman wing, egg
 - Waste oil

---------------------------------------------------------------------------
Scorchbeast
Az összes törésnél (Fissure site)  található. A Glassed Cavern régi bánya komplexumában, az Enclave kísérleteként jöttek létre, amit az ott élő sugárzásnak és a FEV vírusnak kitett denevérekből hoztak létre.  A Scorchbeast Queen volt az első , mely így jött létre, és korlátozott körülmények között is, azonnal szaporodásnak indult. Amikor Thomas Eckhart vált az Enclave vezetőjévé, a kommunizmus elleni elvakult harca miatt, a DEFCON színt növelése céljából kiengedte őket a barlang rendszerből. Későn jöttek rá az ott dolgozó tudósok, hogy ezek a fertőzött denevérek (Ekkor már Scorchbeast-ek), olyan súlyosan fertőző váladékot termelnek, a szervezetükben módosult vírussal, ami minden élőt megfertőz. Ez volt a Scorched Vírus. Valamint később derült ki, hogy ezen vírussal megfertőzött állatokat, humanoid lényeket, a  Scorchbeast-ek befogadják a falkába és echó lokáció segítségével, az ultrahangos kiáltásukkal tudják irányítani őket. Érdekes megfigyelésük volt, hogy ezek a fertőzött lények, milyen oda adással védik és óvják egymást, annak ellenére, hogy a vírus tönkreteszi az agyuk java részét....  Erőteljes ultrahangos üvöltéssel (hangrobbanással), savas és sugárzó ködszerű pára köpéssel támadnak. Közelharcban szárnyával mér rád erős csapásokat.

Scorchbeast Lv24
 - HP: 1245
 - Dmg védelem: 135
 - Energia védelem: 100
 - Immunitás: Sugárzás
 - Perkek: Perception:6, Health: plusz vagy mínusz 500, a player statisztikája alapján,
 - ActionPoints: 500,
 - Speed: 100
 - Agresszió: Nagyon agresszív 


Scorchbeast Lv50 
 - HP:3.700
 - Dmg védelem: 125
 - Energia védelem: 125
 - Immunitás: Sugárzás
 - Perkek: Perception:7, ActionPoints:500, Speed:100
 - Agresszió: Agresszív

Scorchbeast Lv65
 - HP:3.800
 - Dmg védelem: 150
 - Energia védelem: 150
 - Immunitás: Sugárzás
 - Perkek: Perception:7
 - ActionPoints:500
 - Speed:100 
 - Agresszió: Agresszív

Scorchbeast Lv80
- HP: 5000
- Dmg védelem: 200
- Energia védelem: 200
- Immunitás: Sugárzás
- Perkek: Perception:7
-  ActionPoints:500
- Speed:100
 - Agresszió: Agresszív

  Scorchbeast Queen Lv95
- HP: 32.767
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Immunitás: Sugárzás,
- Perkek: Perception:7
- ActionPoints:500
- Speed:100
- Agreszió: Nagyon Agresszív

Loot:
- Scorchbeast Brain, Heart, Liver, Lung, Meat, Stimpak, Változó terv, fegyver, Töltény
-----------------------------------------------------------------------------

Sheepsquatch
Rendkívül agresszív kos szerű lény.
Arca csontváznak tűnik, főleg az orra körül. Jobb fülében, nyomkövető cédula található.
Távoli harcban, vizelettel átitatott tüskéit dobálja feléd.
Közelharcban gyakran Neked ront, hogy megtántorodj, e közben harcképtelen vagy.
Támadásként hatalmasakat ugrik, ezzel is megtántorít téged.

Sheepsquatch:

- HP: 4.000
- Dmg védelem: 150
- Energia védelem: 150
- Sugárzási védelem: 150

Toxic Sheepsquatch:
- HP: 4.250
- Dmg védelem: 200
- Energia védelem: 200
- Sugárzási védelem: 200

Noxious Sheepsquatch:
- HP: 4.500
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 300
- Sugárzási védelem: 300


Necrotic Sheepsquatch:
- HP: 5.000
- Dmg védelem: 433
- Energia védelem: 433
- Sugárzási védelem: 433

Alpha Sheepsquatch: ( Project Paradise Event Lvl 100)
- HP: 5.000
- Dmg védelem: 433
- Energia védelem: 433
- Sugárzási védelem: 433

Loot:
- Sheepsquatch meat, skull, Large horn, quill, fur
--------------------------------------------------------------------------
Wendigo
Mítikus humanoid kannibál szörny, amely őshonos az Atlanti-óceán  és Észak-Amerikában. 
Ám messze áll a mítoszbeli Wendigótól. Gourmands fajból mutálódott. Karcsú, magas, rendkívűl hosszú karokkal, vékony ujjakkal Appalachia egyik legkegyetlenebb mutánsa. Néha találkozhatsz vele Ghoulok társaságában is.
Hörgős lélegzetét már messzebbről lehet hallani. Mielőtt rádtámad üvölt egyett, ami megtántoríthat. Vigyázz vele. Legkönnyebben Vats segítségével tudod lelőni.

Wendigo Lv22

- HP: 390
- Dmg védelem: 150
- Energia védelem: 125
- Sugárzási védelem: immunis 

Ravenous Wendigo Lv32
- HP: 525
- Dmg védelem: 200
- Energia védelem: 150
- Sugárzási védelem: immunis  

Glowing Wendigo Lv42
- HP: 650
- Dmg védelem: 250
- Energia védelem: 200
- Sugárzási védelem: immunis  

Scorched Wendigo Lv52
- HP: 900
- Dmg védelem: 300
- Energia védelem: 250
- Sugárzási védelem: immunis

Loot: Wendigo teeth, junk. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha