Ugrás a fő tartalomra

Camp Shelters

 

Idén 2020 Decemberében kapjuk meg a Sheltereket. Igen, többet. Lehet csak 1, de lehet akár mind a három is a campeden, de még kombinálhatod is. A legnagyobba természetesen leteheted a középső és a kicsi Sheltert is. A kicsibe és a középsőbe nem tudod letenni a legnagyobbat, bejáratának mérete miatt. 
A legfontosabb: Szinte korlátlanul építkezhetünk. Olyan magas a budget szint, hogy ha tele pakolod, akkor egy zseni vagy. Nincsenek szabályok! Ha neked a szoba közepén a levegőbe kell egy ajtó, akkor oda teszed és punktum 😀.

A legnagyobb: Vault Atrium  

Ez a változat, kizárólag Atomic Shopban lesz megvehető. 3 helységes, mondhatni bazi nagy terű, hamár ekkora bejárata van, legyen is hatalmas 😀 Későbbiekben jön majd természetesen más kinézetű is, de ebbe még ne menjünk bele. 

A középső: Vault Lobby
Ez a változat pedig kizárólag a #1 előfizetőknek lesz elérhető. Ami azt illeti, teljesen egyetértek ezzel, hiszen akik fizetik hónapok óta, hát nincsenek elhalmozva, pedig úgy szólt eredetileg, hogy bizony csurran-csöppen egy kis extra nekik. Hát most megkapják. 

A legkisebb: Vault Utility Room
Ez lesz mindenki számára elérhető, csupán egy apró feladat elé néz mindenki. Rémesen egyszerű:

A vonatállomásokon megtalálható lesz a Shelter claim center poszter .

Elolvasod és ellátogatsz ide: 
Beszélned kell a Búbosbunkóval, aki ezesetben hát segít, nem pedig megölni akar. 

Ez után beregisztrálsz a számítógépben és kész is. 😀 



Nem ez az egyetlen tök jó kis meglepi, amit kapunk. Lesz több új camp építő csetresz és bútor is. Igen, tiszta toilet is, de ezt a Season 3-ban kapod majd meg. Kuksa ITT

Egy két fontos dolog: 

 A Shelterek kontrol paneljeinél csak óvatosan! Egy gombnyomással, kattintással tudod vagy javítani minden letett tárgyad vagy lezúzni mindent úgy, ahogy van. Csak óvatosan, nehogy aztán fogd az okos kis fejed! 

Költözés: No pánik. Nem kell újra berendezned. Hasonló, mint a házad. Az új helyeden, csak kiteszed a kiválasztott Shelter ajtót és teljes pompájában ott lesz, ahogy volt. 

Háziállat - Pet: Hát igen, Őt sajnos nem tudod oda biztonságba levinni, ahogy a camp építő unitot sem. Ügye Ő akörül sertepertél. 

Hogy az Allyt leteheted e, na ez jó kérdés, erre eddig nem találtam választ. 

Íme a Shelterek megálmodói, kivitelezői:

Dan Nanni munkáját már tapasztalhattuk, hiszen a Nuklear Winterben is nagy szerepet töltött be, mint kivitelező és ötletgazda.  
Az előfizetőknek szánt Vault Lobbyt ő tervezte és kivitelezte. 


Aspen Clark foglakozott a Vault Atriummal. 



Camp túra, ahogy nekem tetszik 😊
A campem és a 3 shelter: 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha