Ugrás a fő tartalomra

Frakciók


Blood Eagles (Vér Sasok)

Kegyetlen és szadista fosztogatók serege, a Blood Eagles a legnagyobb ellenséges erő a régióban, és igényt formálnak Ash Heap, Savage Divide és a Cranberry Bog területeire. A régióban lévő régi Raider táborok ismét használatban vannak, hatalmas létszámuk és fegyvertartalékaik valós fenyegetést jelentenek azokra akik nem az ő oldalukon állnak. Erőszakos és vérengző brigád akik mindenre lőnek ami csak mozog.

Vezetésük a triumvirátus akik hírhedt fosztogatók. Blood, The Eye és a Claw (Vér, Szem, Karom) lehetővé teszi, hogy túléljenek még akkor is ha egy vagy két vezetőjüket megölték, mivel mindig lesz egy valaki hármójuk közül aki az újjászervezést megkezdje. Ezek a rangi nevek lesznek az új vezetők nevei. Bármelyik tag megszerezheti a vezetésre való jogot, ha hűségük kimagasló és elég hírhedtek a csoporton belül. Azonban meg kell várniuk , hogy előző vezetőjük valamelyike elhunyjon, hogy a helyükre léphessenek. Vezetőiknek azonban ritkán van hosszú élettartama.

Toborzási módszereik a függőségek kihasználásán alapul. Aktívan keresik azokat akik valamilyen drog függőségben szenvednek, nagyon addiktív droggal kínálják, majd a drogot visszatartják az áldozattól ha csak nem vállalják, hogy csatlakoznak a csoporthoz. Időnként arra is van példa, hogy olyan embereket rabolnak el akik semmiféle függőségben nem szenvednek. Ekkor arra kényszerítik őket, hogy vegyék be a tablettákat, csak hogy a drog csapdájába ejtsék őket.

A tagok legtöbbször belőtt állapotban vannak, azok akik józanul élnek, nem élvezhetik sokáig az életet. Aki egyértelműen kijelenti és elszánta magát, hogy elhagyja a csoportot, azt elfogják és sportként nyilvános módon kínozzák. A legtöbb áldozat nem éli túl.

Páratlan affinitást mutatnak a hack-elésre és a vadkutyák megszelídítésére. A teljes Watoga Underground biztonsági rendszerét feltörték és saját irányításuk alá vonták, beleértve az Assaultron-okat és a többi robotot is. Rendszeresen előre küldik a csatatéren a megszelídített kutyákat és Mongrel-eket, amíg a csapat tagjai bekerítik az ellenfelet.

Gyakran zaklatják a Blue Ridge Caravan Company-t a kereskedelmi útvonalaikon. Kiemelt figyelemmel a Big Bend alagúton keresztül haladó karavánokra. Mindent megtesznek, hogy megakadályozzák a belépést a területeikre és, hogy kifosszák a karavánokat.

Free Radicals


A bandát Maryland-ből érkezett radikális csoport tagjai alkotják. A régi WV Lumber Co. területén vertek tanyát. Vezetőjük Roper, akinek irányítása alatt sikerült a csapatnak a mutánsoktól megtisztítani a területet, majd egy műveleti bázist alapítani a helyszínen.
Noha a vadászat és a gazdálkodás nem tartozik az erősségeik közé azért sikerült megoldaniuk az ellátmány utánpótlást a kisebb csoportok kizsákmányolásával, védelemért cserébe. Megrögzötten kutatják Appalachia kincsét a nap huszonnégy órájában.

Kalandjaink során dönthetünk úgy, hogy támogatjuk őket és segítünk nekik, ez azonban csak egyetlen küldetést jelent. Ehhez a szervezethez nem lehet a megítélésünket növeli, nem számítanak a Raider csoport tagjának.


 Blue Ridge Caravan Co.

A Blue Ridge Caravan Company korábban is teherfuvarozással foglalkozott a térségben, azonban az atom után brahmin-okra váltottak. A Blue Ridge Caravan Company továbbra is hatékony és hatalmas szállítóvállalatként működik, és áruszállításra szakosodott Nyugat-Virginiában. Bár a székhelyük és a vezetőik Appalachia területén kívül helyezkednek el, a főnökök a közeljövőben tervezik az Appalachia-kirendeltség látogatását, noha erre alkalmas időpontot még nem sikerült találniuk.
Kereskednek mindenkivel akivel csak lehet, köztük a telepesekkel és fosztogatókkal is. Még a fosztogatók is elismerik fontosságukat és a karavánjaik azon kivételesek közé tartoznak akik a Crater-ben szabadon megállhatnak.
A karavánok felépítése elég egyszerű, egy őrből és egy kereskedőből állnak. A párokat a rendelkezésre álló egyénekből válogatják egymás mellé, azonban gyakran ugyanazok a párosítások alakulnak ki.
Gyakran kísérik karavánjaikat a Big Bend Tunnel-en keresztül ami az Ash Heap és a Cranberry Bog régiót köti össze. Emiatt váltak a Blood Eagles könnyű célpontjaivá, akik megpróbálják megállítani és kifosztani őket az áthaladás során.


A játék során Vinny Costa-nál vállalhatunk karaván kísérést, ahol segítenünk kell nekik az alagúton áthaladni. A sikeres teljesítés után egyedi jutalmakat kaphatunk, ami ruha, gázmaszk, zászló vagy hátizsák is lehet. A küldetés többször is ismételhető egy nap.

A Mothman kultusz

A Mothman kultisták már a Nagy Háború előtt is titokban imádták a molyembert, a jövő hírnökének tartották és gyakran próbálkoztak a megidézésével.
2077 október 22-én, egy nappal a azelőtt, hogy a nukleáris armageddon elszabadult volna az egész világon, a kultisták szertartást tartottak a Mothman megidézésére. Az egyik tagjuk, akit később Charles testvérként azonosítottak, azt állította, hogy a rituálé sikeres volt, és a Mothman figyelmeztette őt egy szörnyű árvízről ami másnap következhet be, és csak akkor élhetik túl ha magas helyre menekülnek.
A kultisták komolyan vették ezt a figyelmeztetés és tájékoztatták a többi tagot. Végül a kultusz tagjai a Lucky Hole bányában telepedtek le.
A csoport valójában megvásárolta az elhagyatott Lucky Hole bányát, miután Charles testvér állítólag találkozott Mothman-el és arról kapott hírt, hogy a "nagy árvíz" ugyanazon a napon történik majd meg mint a Nagy Háború.
A csoport szívébe zárta ezt a menedéket és annak ellenére, hogy a papnő utasította őket, hogy menjenek a tetőre, a járatokban maradtak. A tetőkön csak a Responder-ek holtesteit találták meg. A bányában töltött idők után a csoport számos kalyibát és szentélyt épített.
Nyilvánvaló, hogy a csoport eltért a Mothman istenségtől, mint az Jeff Lane hololemezeiből is megtudhatjuk amelyeket Point Pleasant és a Luckí Hole bánya területein kutathatunk fel.
A Mothman-t "lényként" írja le, tisztán beszámol az elmére ható borzalmas erejéről.
Ennek hatására az "Interloper" aki valamiféle pszichózis útján kapcsolatba lépett Jeff Lane-el és a Lucky Hole bányában élőkkel, rávette őket, hogy felkutassák. Pontosan nem tudni, hogy Jeff meghalt-e vagy sem, de az Interloper környékén talált testekből arra következtethetünk, hogy valószínűleg egyikük ő lehetett.
Az egyetlen nyom a csoporttól az Appalachia mentén szétszórva épült szentélyek, melyek azt bizonyítják, hogy a csoport a háború után még túlélte az eseményeket.

A kultisták nagyon primitívek. Páncéljaik és szentélyeik megépítéséhez fát, bőrt, huzalt, csontokat és szövetek kombinációját használják. Fegyvereik a közelharchoz alkalmazkodtak, fém és fekete titán hulladékokból készített pengékkel, melyet szarvas csonthoz rögzítettek.


United States Secret Service

A United States Secret Service az Egyesült Államok szövetségi rendészeti szerve, amely a Nagy Háborút követően az Enclave égisze alatt működött, majd ez a szervezet követte az Egyesült államok kormányát.
Nem sokkal az amerikai polgárháború után, a Pénzügyminisztérium részeként működött, az Egyesült Államok dollárjának egyre nagyobb mértékű hamisításának megakadályozására.
Később a US. Marshals Service és a Secret Service egyfajta de facto erővé vált, amíg a Nyomozó Iroda (Federal Bureau of Investigation - FBI) létre nem jött.
Az FBI elődeként működik ebben az időben, 1908.

William McKinley elnök 1901-es meggyilkolása után a kongresszus informálisan felkérte a Secret Service-t, hogy biztosítson elnöki védelmet, és 1902-ben kezdte teljes munkaidőben az elnök védelmét ellátni. A következő másfél évszázadban folytatták ezt a szerepet, egészen addig amíg a kínai-amerikai háború át nem csapott a Nagy Háborúnak nevezett nukleáris pokolba.

Röviddel a Nagy Háború előtt az Egyesült Államok kormánya titokban átszállítatta az aranykészleteit Fort Knox-ból egy új létesítménybe Appalachia-ba, a 79-es menedékbe. Így biztosítva, hogy a szövetségi tartalékot elrejtsék a kínaiak elöl és fennmaradjon a szövetségi kormány tagjai számára. A Secret Service feladata volt a menedék és az aranykészletek védelme, az egyesült államok fegyveres erőinek tagjaival kiegészülve, Derek Garrison vezetése alatt.
Ez a titkosszolgálat már nincs kapcsolatban az Enclave-val.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha