Ugrás a fő tartalomra

Perk kártyák - Agility: Mozgékonyság


Agility: Mozgékonyság
Az agilitás az általános mozgékonyság és a reflexek mértéke.
Ez befolyásolja az akció pontjaid mennyiségét V.A.T.S.-ban,
valamint kihatással van a lopakodás képességére.

Perk kártya neve Szükséges szint Kártya szintjei Leírás


Action Boy / 2 1 Akció pontjaid 15%-al gyorsabban regenerálódnak.
Action Girl
2 Akció pontjaid 30%-al gyorsabban regenerálódnak.


3 Akció pontjaid 45%-al gyorsabban regenerálódnak.




Adrenaline 49 1 Ölésenként kapsz +6% (Max 36%) sebzés bónuszt fél percig.



                   Az időtartam ölésenként frissül.


2 Ölésenként kapsz +7% (Max 42%) sebzés bónuszt fél percig.



                   Az időtartam ölésenként frissül.


3 Ölésenként kapsz +8% (Max 48%) sebzés bónuszt fél percig.



                   Az időtartam ölésenként frissül.


4 Ölésenként kapsz +9% (Max 54%) sebzés bónuszt fél percig.



                   Az időtartam ölésenként frissül.


5 Ölésenként kapsz +10% (Max 60%) sebzés bónuszt fél percig.



                   Az időtartam ölésenként frissül.




Ammosmith 34 1 40%-al több lőszert tudsz készítéskor gyártani.


2 80%-al több lőszert tudsz készítéskor gyártani.




Born Survivor 3 1 20% életerő alatt automatikusan elhasználsz egy stimpak-ot



20 másodpercenként.


2 30% életerő alatt automatikusan elhasználsz egy stimpak-ot



20 másodpercenként.


3 40% életerő alatt automatikusan elhasználsz egy stimpak-ot



20 másodpercenként.




Covert 27 1 Lopakodás közben távolsági támadásod sebzése szorzót kap, 2.15X
Operative
2 Lopakodás közben távolsági támadásod sebzése szorzót kap, 2.3X


3 Lopakodás közben távolsági támadásod sebzése szorzót kap, 2.5X




Dead Man 8 1 10%-al gyorsabban futsz, több akciópont költségért, ha az életed
Sprinting

40% alatt van.


2 20%-al gyorsabban futsz, több akciópont költségért, ha az életed



50% alatt van.




Dodgy 45 1 30 akciópont felhasználásával, hárítod a beérkező sebzés 10%-át.


2 30 akciópont felhasználásával, hárítod a beérkező sebzés 20%-át.


3 30 akciópont felhasználásával, hárítod a beérkező sebzés 30%-át.




Enforcer 30 1 Shotgun-ok 5% esélyt kapnak hogy megingassák az ellenfelet és



10%-ot hogy eltörjön a végtagjuk.


2 Shotgun-ok 10% esélyt kapnak hogy megingassák az ellenfelet és



20%-ot hogy eltörjön a végtagjuk.


3 Shotgun-ok 15% esélyt kapnak hogy megingassák az ellenfelet és



30%-ot hogy eltörjön a végtagjuk.




Escape 35 1 Lopakodással lerázhatod az ellenfeleket és a futás már nincs
Artist

hatással a lopakodásra.




Evasive 17 1 Minden agility pontod után +1 (Max 15) sebzés és energia



ellenállást kapsz.


2 Minden agility pontod után +2 (Max 30) sebzés és energia



ellenállást kapsz.


3 Minden agility pontod után +3 (Max 45) sebzés és energia



ellenállást kapsz.



      A perk kártya hatása csak power armor nélkül érvényesűl.




Expert 25 1 Automata pisztolyaid +10% sebzést kapnak.
Guerrilla
2 Automata pisztolyaid +15% sebzést kapnak.


3 Automata pisztolyaid +20% sebzést kapnak.




Expert 24 1 A nem automata pisztolyaid +10% sebzést kapnak.
Gunslinger
2 A nem automata pisztolyaid +15% sebzést kapnak.


3 A nem automata pisztolyaid +20% sebzést kapnak.




Goat Legs 32 1 40%-al kevesebb sebzés ér zuhanást követően.


2 80%-al kevesebb sebzés ér zuhanást követően.




Guerrilla 10 1 Automata pisztolyaid +10% sebzést kapnak.


2 Automata pisztolyaid +15% sebzést kapnak.


3 Automata pisztolyaid +20% sebzést kapnak.




Gun Fu 50 1 V.A.T.S. ölés után célpontot vált és a következő célpontra



+10% sebzést kapsz.


2 V.A.T.S. ölés után célpontot vált és a következő két célpontra



+10%,+20% sebzést kapsz.


3 V.A.T.S. ölés után célpontot vált és a következő három célpontra



+10%,+20%,+30% sebzést kapsz.




Gun Runner 4 1 10%-al gyorsabban futsz ha pisztolyt tartasz a kezedben.


2 20%-al gyorsabban futsz ha pisztolyt tartasz a kezedben.




Gunslinger 6 1 A nem automata pisztolyaid +10% sebzést kapnak.


2 A nem automata pisztolyaid +15% sebzést kapnak.


3 A nem automata pisztolyaid +20% sebzést kapnak.




Home 22 1 Hatástalanítani tudod a csapdákat, jobb csapdákat és  gépágyúkat
Defense

építhetsz.


2 Fejlettebb csapdákat tudsz hatástalanítani, fejlettebb csapdákat és
gépágyúkat tudsz építeni.



Kíváló csapdákat gyárthatsz és hatástalaníthatsz, valamint kíváló


3 gépágyúkat építhetsz.







Lopakodás közben nem aktiválod a padlóra helyezett csapdákat,
Light 38 1 aknákat.
Footed





A futás 20%-al kevesebb akció pontot használ fel.
Marathoner 13 1 A futás 30%-al kevesebb akció pontot használ fel.


2 A futás 40%-al kevesebb akció pontot használ fel.


3        A perk kártya hatása csak power armor nélkül érvényesűl.







Automata pisztolyaid +10% sebzést kapnak.
Master 43 1 Automata pisztolyaid +15% sebzést kapnak.
Guerrilla
2 Automata pisztolyaid +20% sebzést kapnak.


3



A nem automata pisztolyaid +10% sebzést kapnak.
Master 41 1 A nem automata pisztolyaid +15% sebzést kapnak.
Gunslinger
2 A nem automata pisztolyaid +20% sebzést kapnak.


3



Éjszaka a hangtompítós fegyvereid 25%-al többet sebeznek
Mister 37 1 lopakodás közben.
Sandman
2 Éjszaka a hangtompítós fegyvereid 50%-al többet sebeznek



lopakodás közben.




Modern 18 1 Pisztolyaid pontosabbak csipőből tüzeléskor és
Renegade

2% esélyed van az ellenfél végtagjának eltörésére.


2 Pisztolyaid jóval pontosabbak csipőből tüzeléskor és



3% esélyed van az ellenfél végtagjának eltörésére.


3 Pisztolyaid sokkal pontosabbak csipőből tüzeléskor és



4% esélyed van az ellenfél végtagjának eltörésére.




Moving 5 1 +15 sebzés és energia ellenállást kapsz futás közben.
Target
2 +30 sebzés és energia ellenállást kapsz futás közben.


3 +45 sebzés és energia ellenállást kapsz futás közben.



         A perk kártya hatása csak power armor nélkül érvényesűl.




Ninja 15 1 Lopakodás közben közelharci támadásod sebzése szorzót kap, 2.3X


2 Lopakodás közben közelharci támadásod sebzése szorzót kap, 2.6X


3 Lopakodás közben közelharci támadásod sebzése szorzót kap, 3.0X




Packin' Light 9 1 Pisztolyaid súlya 25%-al kevesebb.


2 Pisztolyaid súlya 50%-al kevesebb.


3 Pisztolyaid súlya 75%-al kevesebb.




Secret Agent 47 1 A stealth boy kétszer tovább hat.


2 A stealth boy háromszor tovább hat.


3 A stealth boy négyszer tovább hat.




Sneak 20 1 25%-al nehezebben vesznek észre lopakodás közben.


2 50%-al nehezebben vesznek észre lopakodás közben.


3 75%-al nehezebben vesznek észre lopakodás közben.




Thru-hiker 7 1 Az ételek és italok 30%-al könnyebbek.


2 Az ételek és italok 60%-al könnyebbek.


3 Az ételek és italok 90%-al könnyebbek.




White Knight 39 1 A páncéljaid 20%-al lassabban használódnak el és



kevesebb nyersanyagba kerül a javításuk.


2 A páncéljaid 40%-al lassabban használódnak el és



kevesebb nyersanyagba kerül a javításuk.


3 A páncéljaid 60%-al lassabban használódnak el és



kevesebb nyersanyagba kerül a javításuk.




Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha