Ugrás a fő tartalomra

Perk kártyák - Endurance: Állóképesség


Endurance: Állóképesség
Az állóképesség az általános fizikai erőnlét météke.
Ez befolyásolja a teljes egészségi állapotod, az
Action Point lefolyását sprinteléskór, és a
betegségekkel szembeni ellenállását.

Perk kártya neve Szükséges szint Kártya szintjei Leírás


Adamantium 21 1 Végtagkárosodásaid esélye 30%-al csökken.
Skeleton
2 Végtagkárosodásaid esélye 60%-al csökken.


3 Végtagjaid károsodása teljesen megszűnik.




All Night Long 41 1 Az éhezés és a szomjúság éjszaka 20%-kal lassabban növekszik.


2 Az éhezés és a szomjúság éjszaka 40%-kal lassabban növekszik.


3 Az éhezés és a szomjúság éjszaka 60%-kal lassabban növekszik.




Aquaboy 26 1 Úszás közben nem kapsz sugárzást és tudsz víz alatt is lélegezni.
Aquagirl






Cannibal 15 1 Az ember, ghoul, szupermutáns, Scorched és a Mole Miner tetemek
elfogyasztása helyreállítja az egészséget és éhséget.






2 Az ember, ghoul, szupermutáns, Scorched és a Mole Miner tetemek
elfogyasztása jobban helyreállítja az egészséget és éhséget.






3 Az ember, ghoul, szupermutáns, Scorched és a Mole Miner tetemek
elfogyasztása sokkal jobban helyreállítja az egészséget és éhséget.








Chem Fiend 23 1 Minden kemikália hatása 30%-al tovább tart.


2 Minden kemikália hatása 60%-al tovább tart.


3 Minden kemikália hatása 100%-al tovább tart.




Chem 43 1 Feleakkora az esély, hogy függővé válsz kemikáliák fogyasztásakor.
Resistant
2 Teljesen immunis vagy a kemikáliák okozta függőségekre.




Cola Nut 14 1 A Nuka-Cola termékek hatása most már kétszer nagyobb.


2 A Nuka-Cola termékek hatása most már háromszor nagyobb.




Dromedary 3 1 Az összes ital további 25%-kal oltja a szomjat.


2 Az összes ital további 50%-kal oltja a szomjat.


3 Az összes ital további 75%-kal oltja a szomjat.




Fireproof 27 1 A robbanások és lángok 15%-kal kevesebb kárt tesznek benned.


2 A robbanások és lángok 30%-kal kevesebb kárt tesznek benned.


3 A robbanások és lángok 45%-kal kevesebb kárt tesznek benned.




Ghoulish 36 1 A sugárzás regenerálja az elveszített életerődet.


2 A sugárzás jobban regenerálja az elveszített életerődet.


3 A sugárzás sokkal jobban regenerálja az elveszített életerődet.




Good Doggy 8 1 A kutya eledel elfogyasztása háromszoros hatást fejt ki.




Hydro Fix 11 1 A gyógyszerek 50%-al kevesebb szomjat generálnak


2 A gyógyszerek nem generálnak szomjúságot.




Homebody 19 1 Táborban vagy műhelyben regenerálódik az életerőd.


2 Táborban vagy műhelyben jobban regenerálódik az életerőd.




Iron Stomach 4 1 30%-al csökken annak esélye, hogy ételtől megbetegedj.


2 60%-al csökken annak esélye, hogy ételtől megbetegedj.


3 90%-al csökken annak esélye, hogy ételtől megbetegedj.




Ironclad 30 1 10 sérülés és energiaellenállást kapsz, ha nem viselsz power armor-t.


2 20 sérülés és energiaellenállást kapsz, ha nem viselsz power armor-t.


3 30 sérülés és energiaellenállást kapsz, ha nem viselsz power armor-t.


4 40 sérülés és energiaellenállást kapsz, ha nem viselsz power armor-t.


5 50 sérülés és energiaellenállást kapsz, ha nem viselsz power armor-t.




Lead Belly 2 1 Az evés és ivás 30%-al kevesebb sugárfertőzést okoz.


2 Az evés és ivás 60%-al kevesebb sugárfertőzést okoz.


3 Az evés és ivás nem okoz sugárfertőzést.




Lifegiver 50 1 +15 pontot kapsz a maximális életerődhöz. Perk kártya költsége: 2


2 +30 pontot kapsz a maximális életerődhöz. Perk kártya költsége: 3


3 +45 pontot kapsz a maximális életerődhöz. Perk kártya költsége: 4




Munchy 17 1 A kemikáliák használata 50%-al kevesebb éhséget okoz.
Resistance
2 A kemikáliák használata nem okoz éhséget.




Natural 10 1 30%-al kisebb az esélye, hogy a természetben megbetegedj.
Resistance
2 60%-al kisebb az esélye, hogy a természetben megbetegedj.


3 90%-al kisebb az esélye, hogy a természetben megbetegedj.




Nocturnal 31 1 +20 pontot kapsz a maximális életerődhöz este 6 és reggel 6 között.
Fortitude
2 +40 pontot kapsz a maximális életerődhöz este 6 és reggel 6 között.




Photo- 47 1 Az életerőd regenerálódik reggel 6 és este 6 között.
synthetic
2 Az életerőd jobban regenerálódik reggel 6 és este 6 között.




Professional 39 1 Az alkoholfogyasztás nem okoz függőséget. Perk kártya költsége: 3
Drinker






Rad Resistant 34 1 +10 pont sugárzás ellenállást kapsz.


2 +20 pont sugárzás ellenállást kapsz.


3 +30 pont sugárzás ellenállást kapsz.


4 +40 pont sugárzás ellenállást kapsz.




Radicool 38 1 Minél magasabb a sugárfertőzésed annál nagyobb az erőd.



                                         (+5 Maximum)




Rejuvenated 12 1 Nagyobb haszonnal jár, ha jóllakott vagy jól hidratált vagy.


2 Sokkal nagyobb haszonnal jár, ha jóllakott vagy jól hidratált vagy.




Revenant 32 1 +25% sebzés bónuszt kapsz 2 percig miután egy játékos feléleszt.


2 +50% sebzés bónuszt kapsz 2 percig miután egy játékos feléleszt.




Slow 5 1 Az összes étel további 25% -kal csökkenti az éhséget.
Metabolizer
2 Az összes étel további 50% -kal csökkenti az éhséget.


3 Az összes étel további 75% -kal csökkenti az éhséget.




Solar 22 1 +1 erőt és kitartást kapsz reggel 6 és este 6 között.
Powered
2 +2 erőt és kitartást kapsz reggel 6 és este 6 között.


3 +3 erőt és kitartást kapsz reggel 6 és este 6 között.




Sun Kissed 45 1 Lassan gyógyul a sugárfertőzésed reggel 6 és este 6 között.


2 Gyorsabban gyógyul a sugárfertőzésed reggel 6 és este 6 között.




Thirst 6 1 30%-al csökken a betegség kialakulásának esélye folyadékoktól.
Quencher
2 60%-al csökken a betegség kialakulásának esélye folyadékoktól.


3 90%-al csökken a betegség kialakulásának esélye folyadékoktól.




Vaccinated 16 1 30%-al csökken az esélye, hogy a lényektől betegséget kapj el.


2 60%-al csökken az esélye, hogy a lényektől betegséget kapj el.


3 90%-al csökken az esélye, hogy a lényektől betegséget kapj el.



Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+...

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hada...

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! ...