Ugrás a fő tartalomra

Perk kártyák - Charisma: Karizma


Charisma: Karizma
A karizma az a képessége, hogy vezethess és segíts másoknak.
Ez lehetővé teszi a magasabb pontú perk kártyák megosztását,
és befolyásolja a csoportos küldetésekből származó jutalmakat
és az árakat, ha kereskedőnél jársz.

Perk kártya neve Szükséges szint Kártya szintjei Leírás


Animal Friend 30 1 25% esélyed van egy szinted alatti állatra célozva megbékíteni azt.


2 50% esélyed van egy szinted alatti állatra célozva megbékíteni azt.


3 75% esélyed van egy szinted alatti állatra célozva megbékíteni azt.




Anti-Epidemic 34 1 Betegség gyógyításakor 50% esélye van a közeli csapattársak



betegségének gyógyítására.


2 Betegség gyógyításakor mindig kigyógyulnak betegségeikből a



közeli csapattársak is.




Bloodsucker 11 1 A vércsomagok oltják a szomjat, nem okoznak sugárzást,



és 50%-al többet gyógyítanak.


2 A vércsomagok oltják a szomjat, nem okoznak sugárzást,



és 100%-al többet gyógyítanak.


3 A vércsomagok oltják a szomjat, nem okoznak sugárzást,



és 150%-al többet gyógyítanak.




Bodyguards 5 1 6 sebzés és energia ellenállást kapsz minden csapattársad után.


2 8 sebzés és energia ellenállást kapsz minden csapattársad után.


3 10 sebzés és energia ellenállást kapsz minden csapattársad után.


4 12 sebzés és energia ellenállást kapsz minden csapattársad után.




E.M.T. 9 1 Akiket felélesztesz 15 másodpercig életerő regenerációt kapnak.


2 Akiket felélesztesz 30 másodpercig jobb életerő regenerációt kapnak.


3 Akiket felélesztesz 1 percig sokkal jobb életerő regenerációt kapnak.




Field Surgeon 15 1 A Stimpak és a RadAway sokkal gyorsabban fejti ki hatását.



                           A perk kártya költsége: 2




Friendly Fire 48 1 A tűzalapú fegyverekkel eltalált csapattársak lassan gyógyulnak.


2 A tűzalapú fegyverekkel eltalált csapattársak jobban gyógyulnak.


3 A tűzalapú fegyverekkel eltalált csapattársak gyorsan gyógyulnak.



                            (Nem érvényes a molotovra)




Happy 3 1 40%-al lassabban leszel éhes és szomjas táborban, műhelyben.
Camper
2 80%-al lassabban leszel éhes és szomjas táborban, műhelyben.




Happy- 17 1 Alkohol hatása alatt a szerencséd 2 ponttal megnövekszik.
Go-Lucky
2 Alkohol hatása alatt a szerencséd 3 ponttal megnövekszik.




Hard 7 1 Kereskedőknél a vásárlás és eladás ára kedvezőbb.
Bargain
2 Kereskedőknél a vásárlás és eladás ára sokkal kedvezőbb.


3 Kereskedőknél a vásárlás és eladás ára a lehető legkedvezőbb.




Healing 28 1 Akiket felélesztesz felgyógyulnak a sugárbetegségükből.
Hands






Injector 19 1 Akiket felélesztesz +6 akció pont regenerálódást kapnak 10 percig.


2 Akiket felélesztesz +12 akció pont regenerálódást kapnak 10 percig.


3 Akiket felélesztesz +18 akció pont regenerálódást kapnak 10 percig.




Inspirational 2 1 Amikor csapatban vagy +5%-al több tapasztalati pontot kapsz.


2 Amikor csapatban vagy +10%-al több tapasztalati pontot kapsz.


3 Amikor csapatban vagy +15%-al több tapasztalati pontot kapsz.




Lone 4 1 Amikor egyedül kalandozol, 10%-al kevesebb sérülést szenvedsz el
Wanderer

és 10% akció pont regenerálódást kapsz.



                             A perk kártya pont költsége: 2


2 Amikor egyedül kalandozol, 15%-al kevesebb sérülést szenvedsz el



és 20% akció pont regenerálódást kapsz.



                             A perk kártya pont költsége: 3


3 Amikor egyedül kalandozol, 20%-al kevesebb sérülést szenvedsz el



és 30% akció pont regenerálódást kapsz.



                             A perk kártya pont költsége: 4




Magnetic 13 1 Minden csapattársad után +1 karizma pontot kapsz.
Personality
2 Minden csapattársad után +2 karizma pontot kapsz.




Overly 32 1 Sugárzásod növeli az esélyét, hogy közelharci támadással
Generous

25 sugárzás sérülést okozz ellenfelednek.


2 Sugárzásod növeli az esélyét, hogy közelharci támadással



50 sugárzás sérülést okozz ellenfelednek.




Party Boy / 24 1 Az akoholok hatása megduplázva.
Party Girl

   A perk kártya pont költsége: 2


2 Az alkoholok hatása megtriplázva.



   A perk kártya pont költsége: 3




Philanthropist 39 1 Csökkenti a csapattársak éhségét, szomjúságát amikor



te eszel vagy iszol.


2 Jobban csökkenti a csapattársak éhségét, szomjúságát amikor



te eszel vagy iszol.


3 Sokkal jobban csökkenti a csapattársak éhségét, szomjúságát amikor



te eszel vagy iszol.




Quack 22 1 Felélesztheted a játékosokat alkohollal is.
Surgeon






Rad Sponge 44 1 Sugárzásod hatására időnként 80 sugárzás pontot gyógyítasz



a közelben lévő csapattársakon.


2 Sugárzásod hatására időnként 140 sugárzás pontot gyógyítasz



a közelben lévő csapattársakon.


3 Sugárzásod hatására időnként 200 sugárzás pontot gyógyítasz



a közelben lévő csapattársakon.




Spiritual 36 1 Életerő regenerálódást kapsz 5 másodpercre, miután felélesztettek.
Healer
2 Jobb életerő regenerálódást kapsz 7 másodpercre,



miután felélesztettek.


3 Sokkal jobb életerő regenerálódást kapsz 10 másodpercre,



miután felélesztettek.




Squad 37 1 10%-al gyorsabban tudsz futni, ha csapatban vagy.
Maneuvers
2 20%-al gyorsabban tudsz futni, ha csapatban vagy.




Strange in 42 1 A pozitív mutációs hatások 25%-al erősebbek,
Numbers

ha a csapattársak is mutálódtak.




Suppressor 40 1 Támadáskor 2 másodpercre csökkented a célpont sebzését 10%-al.


2 Támadáskor 2 másodpercre csökkented a célpont sebzését 20%-al.


3 Támadáskor 2 másodpercre csökkented a célpont sebzését 30%-al.




Team Medic 20 1 Stimpak használatakor a csapattársak is gyógyulnak



50%-os hatásfokkal.


2 Stimpak használatakor a csapattársak is gyógyulnak



75%-os hatásfokkal.


3 Stimpak használatakor a csapattársak is gyógyulnak



100%-os hatásfokkal.




Tenderizer 46 1 Támadásod hatására a célpont 5 másodpercig



+5% sebzést szenved el.


2 Támadásod hatására a célpont 7 másodpercig



+6% sebzést szenved el.


3 Támadásod hatására a célpont 10 másodpercig



+7% sebzést szenved el.




Travel Agent 26 1 30%-al kevesebb kupakba kerül a gyorsutazás a térképen.




Wasteland 50 1 25% esélyed van egy szinted alatti lényre célozva megbékíteni azt.
Whisperer
2 50% esélyed van egy szinted alatti lényre célozva megbékíteni azt.


3 75% esélyed van egy szinted alatti lényre célozva megbékíteni azt.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha