Ugrás a fő tartalomra

Hogyan dobj Atomot

Heti kódok: április 22-29

                    Alpha         Bravo        Charlie

                61436701  -  36758567  -  79473176
A Silo:

Szinte biztos, hogy láttál már játék közben felvillanni "Death from Above" feliratot, amit egy 3 perces visszaszámlálás követett?! Ha esetleg nem tudnád ennek az okát: valaki atomot dobott le. Ennek több oka lehet, általában a fő ellenségnek számító Scorchbeast Queen a célpont, de Whitespring is gyakori helyszín, és a Wastelanders frissítés után megjelenő Colossus is így hívható elő. Ha te is szeretnéd megismerni, hogyan lehet atomot dobni, akkor ezt olvasd el:

Elindulás előtt be kell szerezni Nuclear Keycard-ot (Whitespring Bunker-ben indítható küldetés hozzá, Hide and Seek and Destroy néven), ez szükséges a ledobáshoz. Ezt követően javasolt ellenőrizni a Missile Silo Holotape nevű 'kazettát', hogy melyik Silo van nyitva (egy ledobás után 3 órán át nem használható az adott Silo). Ha ezt korábban eldobtad vagy eladtad vagyegyszerűen nincs, tudsz venni Bunkerben az egyik robot árustól. 3 Silo van a pályán, mind Savage Divide területén: Alpha Bravo és Charlie, utazzunk el az egyik nyitotthoz. A bejáratnál lifttel lehet lemenni, hogy elkezdődjön végre az igazi 'silózás'.

Mission: Countdown Alpha

Részfeladatokra bontva:

 - Find a way past the Laser Grids:


Át kell jutni a lézer rácson, amihez kell találni egy kék színű kártyát,
melyet elég sok helyen találni ebben a pár szobában.
Ezután a 'zuhanyzóba' beállni, és ha kész mehetünk 
a terminálhoz, de először a korábban talált kártyát kell használni a terminál melletti kártya-lehúzónál. Ezután a terminálba belépve elég az alsó menüpontra rányomni, majd a másik szobában a vízszintes kártyaellenőrzőbe berakva a kártyánkat, máris eltűnik a lézer rács, lehetőséget adva a tovább haladásra. A csőrendszer ne riasszon meg, általában úgyis csak arra enged menni a rendszer, amerre kell. Mehetünk.

 - Find a way to end the Reactor Security Lockdown:

Hamar észre fogjuk venni, ahogy közeledünk a Reactor felé, hirtelen megugrik a sugárzás mértéke, még Power armorban is érzékelhető. Hazmat Suit, Chinese Stealth armor vagy Power armor javasolt! Itt annyi lesz a feladatunk, hogy miután a jelzett terminálon elindítottuk a Repair menüpontot, meg kell javítani a lukas csöveket, amit sárga-fekete csíkozással is jelöltek, illetve sziszegő hangot ad. Ha kész a javítás, lehet újra indítani a rendszert ugyanazon a terminálon, és máris nyílnak az ajtók.
Másik megoldás: 3as szintű hacker és zárfeltörő perk szükséges.
A sugártisztító kapus bejárat után két bal kanyarral egy 3as zárt ajtón keresztül jutva már csak egy 3as terminált kell feltörni (segítség hozzá itt), hogy felülírva a rendszert, kinyissuk az ajtót. Ebben az esetben nem szűnik meg a sugárzás ezen a részen.
Robotok által erősen védett hely a Reactor!

 - Destroy the Mainframe:


Tovább haladva, egy szobában találjuk magunkat, ahol a terminálokon lévő Mainframe-t kell megsemmisíteni. Ehhez korábban elég volt egy bullet explode-s fegyver, aminek a robbanása látványos animációval teljesítette a megsemmisítést, azonban legutóbbi tapasztalatom alapján ezt már nem lehet így használni. A feladat adott, elegendő Mainframe-t kell kitépni a helyéről, haladva előre a folyamatosan nyíló ajtókon. Amint sikerül a küldetési csíkot nullára redukálni, nyitható lesz a dél-nyugati részen lévő ajtó, ami egy lefelé vezető lépcsőhöz kapcsolódik, rendszerint egy Assaultron is itt éldegél.
Szintén sok robotra kell számítani!

 - Find a way to open the Security Door:


Miután az alsó részen végig mentünk, a következő helyszínen ez a feladat próbál megállítani: A terminálon lévő 15 db Damaged Mainframe Core helyére (sima, normál, nem damaged) Mainframe Core szükséges. Kiszedve a sérült darabokat lehetőségünk van azokat megjavítani a közeli Tinker's Workbench asztalnál, illetve találhatunk is ezekben a szobákban elég sokat. Mindegy melyik megoldással, de 15 db jót kell visszarakni a hiányzó egységekbe a terminálon, hogy utána könnyedén nyitható legyen a Security Door.
Naná, hogy sok a robot!

 - Initiate Launch Prep:
 - Complete Launch Prep:


Egy kis lépcsőzés után eljutunk az utolsó részre, ahol először az Initiate Launch Prep küldetés vár ránk. Ez csak az indítást kéri az adott terminál legalsó menüpontjára kattintva, ez a könnyebbik fele a dolgoknak, bár javasolt előtte elintézni az ellenséges robotokat. Elindítás után barátságos robotok jönnek elvégezni a kilövéshez szükséges feladatokat, először egy db, majd további kettő, végül újabb két db csatlakozik a bulihoz. A fő feladatunk őket védeni, amíg a Complete Launch Prep alatti fehér csík végig ér, ez nagyságrendileg 5-6 perc hosszúságú, feltéve ha nem 'halnak meg' a robotjaink. Nincs nagy gond akkor sem, ha némelyiket pótolni kell, a rendszer jelzi, hogy melyik terminálon tudsz új robotot kérni. Egyszerű a pótlás, de közben a többi robotot ugyanúgy védeni kell. Amint jelzi a rendszer a Quest completed üzenetet, az Atom ledobható! Gratulálunk!



"insert nuclear keycard here"
felirat alatt kell felhasználni a Nuclear Keycard nevű kártyát.

"launch code entry panel"
a poszt tetején lévő 8 jegyű számot kell beírni, de nagyon fontos, hogy annak a silónak a kódja jó csak, ahol vagy! Ha véletlen hiányzik fentről a kód, a nukacrypt.com oldalon szintén elérhető.

"system armed"
itt tudod bejelölni, hogy hol csapódjon be az atombomba, innen adod meg a kilövési parancsot!


ITT  megnézheted az aktuális lunch kódokat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+10/3*+15% xp  - Strange in nu

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hadakozik. Ez leginkább WorkShopokban fordu

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! A mobok sebzik, ha