Ugrás a fő tartalomra

Perk kártyák - Intelligence: Intelligencia


Intelligence: Intelligencia
Az intelligencia az általános mentális élesség mértéke, amely
befolyásolja a terminálok feltörésének képességét, az általad
készített tárgyak állapotát és tartósságát, valamint a
leselejtezésből származó nyersanyag mennyiségét.


Perk kártya neve Szükséges szint Kártya szintjei Leírás


Armorer 15 1 Fejlettebb páncél modokat készíthetsz. (Tervrajz szükséges)


2 A páncél gyártás kevesebb nyersanyagba kerül.


3 A gyártott páncél tartóssága sokkal jobb lesz.




Batteries 28 1 Az energia fegyver lőszerek súlya 30%-al kevesebb.
Included
2 Az energia fegyver lőszerek súlya 60%-al kevesebb.


3 Az energia fegyver lőszerek súlya 90%-al kevesebb.




Chemist 34 1 Dupla mennyiséget kapsz, ha kémiai készítményeket készítesz!




Contractor 18 1 A műhelyben épített tárgyak 25%-al kevesebb anyagba kerülnek.


2 A műhelyben épített tárgyak 50%-al kevesebb anyagba kerülnek.




Demolition 10 1 A robbanóanyagok 20%-al többet sebeznek.
Expert
2 A robbanóanyagok 30%-al többet sebeznek


3 A robbanóanyagok 40%-al többet sebeznek


4 A robbanóanyagok 50%-al többet sebeznek


5 A robbanóanyagok 60%-al többet sebeznek




Expert Hacker 22 1 +1 hackelési képesség, és a terminál lezárási ideje csökken.




First Aid 2 1 A stimpak 15%-al több életerőt állít helyre.


2 A stimpak 30%-al több életerőt állít helyre.


3 A stimpak 45%-al több életerőt állít helyre.




Fix It Good 27 1 A páncélt és power armor-t a maximális állapot 130%-áig javíthatod.


2 A páncélt és power armor-t a maximális állapot 160%-áig javíthatod.


3 A páncélt és power armor-t a maximális állapot 200%-áig javíthatod.




Gunsmith 11 1 A fegyverek 10%-al lassabban törnek el és gyárthatóak az



1 szintű fegyverek.


2 A fegyverek 20%-al lassabban törnek el és gyárthatóak a



2 szintű fegyverek.


3 A fegyverek 30%-al lassabban törnek el és gyárthatóak a



3 szintű fegyverek.


4 A fegyverek 40%-al lassabban törnek el és gyárthatóak a



4 szintű fegyverek.


5 A fegyverek 50%-al lassabban törnek el és gyárthatóak az



5 szintű fegyverek.



            A gyártáshoz szükséges a tervrajz ismerete.




Hacker 4 1 +1 hackelési képesség, és a terminál lezárási ideje csökken.




Licensed 5 1 A pipe weapon-ök 20%-al lassabban törnek el és olcsóbb a javításuk.
Plumber
2 A pipe weapon-ök 40%-al lassabban törnek el és olcsóbb a javításuk.


3 A pipe weapon-ök 60%-al lassabban törnek el és olcsóbb a javításuk.




Makeshift 9 1 A közelharci fegyverek 10%-al lassabban törnek el és gyárthatóak
Warrior

az 1 szintű fegyverek.


2 A közelharci fegyverek 20%-al lassabban törnek el és gyárthatóak



a 2 szintű fegyverek.


3 A közelharci fegyverek 30%-al lassabban törnek el és gyárthatóak



a 3 szintű fegyverek.


4 A közelharci fegyverek 40%-al lassabban törnek el és gyárthatóak



a 4 szintű fegyverek.


5 A közelharci fegyverek 50%-al lassabban törnek el és gyárthatóak



az 5 szintű fegyverek.



                     A gyártáshoz szükséges a tervrajz ismerete.




Master 38 1 +1 hackelési képesség, és a terminál lezárási ideje csökken.
Hacker






Nerd Rage! 46 1 20% életerő alatt, 20 sebzés ellenállást, +10% sebzést,



15% akció pont regenerációt kapsz.


2 20% életerő alatt, 30 sebzés ellenállást, +15% sebzést,



15% akció pont regenerációt kapsz.


3 20% életerő alatt, 40 sebzés ellenállást, +20% sebzést,



15% akció pont regenerációt kapsz.




Pharmacist 6 1 A RadAway 30%-al több sugárzást távolít el.


2 A RadAway 60%-al több sugárzást távolít el.


3 A RadAway 100%-al több sugárzást távolít el.




Portable 49 1 A Power Armor darabok és a váz súlya 25%-al kevesebb.
Power
2 A Power Armor darabok és a váz súlya 50%-al kevesebb.


3 A Power Armor darabok és a váz súlya 75%-al kevesebb.




Power Smith 41 1 Fejlettebb Power Armor mod-okat készíthetsz. Tervek szükségesek.


2 A gyártott Power Armor részek kevesebb nyersanyagba kerülnek.


3 A gyártott Power Armor részek sokkal tartósabbak.




Power 44 1 A Power Armor 20%-al lassabban romlik és olcsóbb a javítása.
Patcher
2 A Power Armor 40%-al lassabban romlik és olcsóbb a javítása.


3 A Power Armor 60%-al lassabban romlik és olcsóbb a javítása.




Power User 50 1 A Fusion Core 30%-al tovább használható.


2 A Fusion Core 60%-al tovább használható.


3 A Fusion Core 100%-al tovább használható.




Robotics 48 1 Amikor hack-elsz egy robotot 25% esélyed van a lenyugtatására.
Expert
2 Amikor hack-elsz egy robotot 50% esélyed van a lenyugtatására.


3 Amikor hack-elsz egy robotot 75% esélyed van a lenyugtatására




Science 20 1 Energia fegyvereket gyárthatsz.


2 Energia fegyverekhez gyárthatsz 1 szintű modokat.



                      Tervrajzok szükségesek.




Science 31 1 Energia fegyverekhez gyárthatsz 2 szintű modokat.
Expert
2 A gyártott fegyverek kevesebb nyersanyagba kerülnek.



                       Tervrajzok szükségesek.




Science 43 1 Energia fegyverekhez gyárthatsz 3 szintű modokat.
Master
2 A gyártott fegyverek sokkal tartósabbak.



                       Tervrajzok szükségesek.




Scrapper 13 1 Több nyersanyagot kapsz ha fegyvert vagy páncélt zúzol be.




Stabilized 36 1 Power Armor-ban a nehéz fegyvereid pontosabbak és mellőzik az



ellenfél páncéljának 15%-át.


2 Power Armor-ban a nehéz fegyvereid pontosabbak és mellőzik az



ellenfél páncéljának 30%-át.


3 Power Armor-ban a nehéz fegyvereid pontosabbak és mellőzik az



ellenfél páncéljának 45%-át.




Weapon 40 1 A fegyvereket a maximális állapot 130%-áig javíthatod.
Artisan
2 A fegyvereket a maximális állapot 160%-áig javíthatod.


3 A fegyverekett a maximális állapot 200%-áig javíthatod.




Wrecking Ball 29 1 A tábor és műhely építményein +40%-os sebzést okozol.


2 A tábor és műhely építményein +80%-os sebzést okozol.


3 A tábor és műhely építményein +120%-os sebzést okozol.



Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XP és intelligencia növelő tippek

Essen néhány szó arról, hogyan lehet javítani a megszerzett xp-n. Ha szeretnél gyorsabban szintet lépni , ezeket próbáld ki. Intelligencia: Nem elég csak az xp növelőket használni. Oda kell figyelni az intelligencia  szintre is, mert 1 intelligencia 2,072%-os xp pluszt ad. Tehát, a perk kártyáknál ki kell maxolni az Intet 15-re és a - Legendary Int kártyát is fel kell tornázni 5*-ra. Ezzel +20 int-tet kapsz ami azt jelenti, hogy rögtön +41,44%-kal több xp-ét kapsz!  Mutáció amire szükséged van: -Egg head +6 int (+8 int ha használod Charismában a Strange in numbers kártyát, csapatban vagy és a csapattársadnak is van mutációja) -Herd mentality +2 int (+3 int szintén a Strange in numbers kártyával) Alvás: +5% xp Kipihentségi bónuszt kapsz, ha karaktered alszik.    -idegen ágyban: 1 óra -saját ágyban: 2 óra, ha van Allyd, 3 óra -tábortűznél: 2 óra, ha van Allyd 2 óra Casual team 4 fő: 1 fő= +1 intelligenciával.  Charisma: - Inspirational kártya:  1*+5/2*+...

Első lépésektől az atomig

Kiléptél a Vaultból és nem tudod mihez kezdj? Merre menj? Mit is kell csinálni?    Nem szeretném elvenni a felfedezés élményét, így aránylag nagy vonalakban mondom el a játék lényegét értelmét, hogy boldogulni, haladni, fejlődni tudj. Lesznek konkrétumok is. Ha esetleg valamire nem térek ki és kérdésed van, keresőnkben címszóval írd be, (kraftolás, eventek, kártyák...) biztosan találsz rá választ. Fallout 76 történelem   A  játék lényege a túlélés, fejlődés. Ám semmi nem könnyíti meg a dolgod. Ez az a játék, ahol mindig lehet mit tanulni, mindig van mit fejleszteni. Még 600 as szintű játékosoknak is lehet új infót mondani. Egyszerűbb ha ezt elfogadod, így nem esel pánikba, ha nem tudsz valamit, mert képtelenség 3 óra játék után mindent tudni.    Alapjáraton ez egy kaland játék, ahol különböző ellenségek támadnak meg.  Ez a PvE (Player vs Environment). De van a játékmenetben PvP (player vs Player) szitu is, mikor játékos-játékossal hada...

Hogyan vigyek haza háziállatot? ( pet )

  Kezdjük az elején tömören: A Charismába ezt a kártyát préseld be. Lehet 1* is nem gond, de számolj így vele, hogy 10-ből  5 állatra adja ki, hogy haza vihesd. 3*-on 10-ből 10 állatra kiadja. Nem mindegy, hiszen kizárt, hogy első helyen első alkalomra találsz számodra megfelelő kedvencet. Régen több minden kellett, hogy peted legyen, most már ez lényegesen egyszerűbb.  Ami rád vár: Iszonyat sok szerver váltás. Mert csak bizonyos állatok befoghatók, csak bizonyos helyeken.  A helyek a piros pöttyök a térképen: Kiemelek 3 helyet, ahol én a leggyakrabban találtam petet. (Deathclaw és Mirelurk King) A haza vihető pet MINDIG egyedül van! Nincs mellette se bogár, se super mutáns, se robot. Nem támad rád, csak sétálgat. Nem megy el a pöttyökkel jelölt helyről, nincs olyan, hogy arrébb sétált. Soha ne pacyfizáld! (van, hogy a játék azt automatikusan megteszi) Ez azt jelenti, hogy a campedben nem csak zombiként fog sétálni, hanem védeni is fogja a moboktól. CSAK A MOBOKTÓL! ...